![]() |
Ben jij gehecht aan je kussen?
Waarom wel of waarom niet?
|
Ik slaap liever zonder kussen dan met :o
|
De eerste jaren wel, nu is hij eigenlijk aan vervanging toe.
Wat een topvraag weer ;) |
Ja. En als het kussen op is dan koop ik exact dezelfde weer terug :o
|
Ja mozeskriebel jullie zijn veel te snel! :eek:
|
Citaat:
|
Hoe die ruikt, geen idee. Ik ruik meestal mijn kussensloop en als die ergens naar gaat ruiken dan doe ik hem in de was :P
|
Ik vind het altijd zo leuk als mijn kussensloop net gewassen is :cool:
|
Sowieso een vers verschoond bed :lief:
|
jaaaaaaaa :lief::lief: :cool:
|
Elin3 heeft doet niet aan kussens maar ze leent ze wel uit :cool:
|
Citaat:
|
Hard en dik. Just the way i like it :o
|
Kussens maken me weinig uit. Wat is er misgegaan bij het laatste antwoord?
|
Citaat:
|
Eerst had ik een lange zin gemaakt, toen kortte ik hem in maar vergat ik blijkbaar een stukje :lisa:
|
Aan m'n gewone hoofdkussens ben ik niet zo gehecht (denk ik), maar ik heb ook een extra kussen dat ik ooit heb gekocht op een festival en die staat al jaren aan de zijkant van m'n bed. Het is superzacht en fluffy en ik kan er superchill tegenaan leunen of het gebruiken als kroel.
|
aaah :cool: :lief: Zo heb ik mijn knuffelkonijn ook altijd bij me in bed liggen. Gewoon om fijn vast te houden enzo. En bij mijn ouders ligt ook nog een geit dus die heb ik als ik daar overnacht :lief:
|
Ik ga voor iZonder
|
Citaat:
|
Ik slaap graag op een lekker dik veerkrachtig kussen en koop elk jaar een nieuwe el cheapo! Ben er dus ook weer niet aan gehecht.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ah ok. Om een grotere knuffel kun je natuurlijk je benen slaan :y
|
Ik heb boxkussens van de Action en die slapen prima :y. Volgens mij heb ik bij Wolter zelfs dezelfde, want hij heeft zelf een Speciaal kussen. Mijn kussen zijn vrij dik en ik stop mijn hoofd altijd bovenin het kussen, zodat ik een kussenpropje tussen mijn hoofd en schouder heb :lief: Dat slaapt het fijnst.
|
Haha dat kussenpropje doe ik ook :cool:
|
Citaat:
Daar is zelfs m'n kussen niet groot genoeg voor. |
haha nu lijk ik net een minimensje :cool:
|
Citaat:
|
En dat terwijl je best lang bent.
|
Citaat:
|
Mijn kussen is awesome, maar ik lig voor mijn gevoel nooit hoog genoeg, dus ik heb een inzakkussen half eronder liggen, mijn kat ligt dan altijd op de uitstekende helft.
Mijn lief heeft sinds kort een nieuwe kussen gekocht en aangezien zij altijd roept dat ik pijn in mijn rug krijg van mijn kussen, heb ik daar een nachtje op geslapen. Kankerveel pijn in mijn rug en nek de volgende dag :bob: |
Mijn kussen is zo fijn dat hij zelfs mee gaat als ik ergens ga logeren
|
Ik moet een dun kussen hebben. Bij een dik kussen heb ik het gevoel alsof m'n nek dubbel aan het vouwen is.
|
Mijn kussen is lekker stevig maar ook zacht, en het ruikt lekker ook al heb ik niet zo'n denderend reukvermogen. Dus ik heb heel veel opties aangevinkt maar ik was wel serieus :ghe:
En aan de ene kant heb ik ook echt een dik stevig kussen nodig ivm nekproblemen, aan de andere kant, als ik ga kamperen dan rol ik gewoon een spijkerbroek/handdoek op en leg ik mijn hoofd daarop :o |
Citaat:
|
Geen idee wat je bedoelt met reclamekussens.
Maar een goed kussen ondersteunt je nekwervels zodat ze in een rechte lijn blijven als je erop ligt. |
Citaat:
|
|
Oh die zijn idioot slecht ja, natuurlijk bedoelde ik dat niet met "lekker stevig".
|
Snap ik
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02. |