![]() |
Hebben jullie Bevergem al gezien?
Ik vind het supergrappig :o :lief:
|
En gelukkig is het ondertiteld want mahoze wat een dialecten.
|
|
Citaat:
|
Oh serieus? Shit man! Ik heb dat ook vaak met Nederlandse programma's :herp:
|
Ik denk dat het trucje de moeite waard is :cool:
|
Is dat te downloaden? :o
|
Weet ik niet! De laatste aflevering is pas volgende week op canvas ;o
|
|
Ik heb wel Zombeavers gezien.
|
Citaat:
|
Oh, geoblocking. Hoog tijd dat dat binnen de EU verboden wordt.
|
Ja, zou fijn zijn!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dacht dat dat meer iets was van 'maar hey zeg!' maar ik zal het eens navragen voor de zekerheid. Hier kom ik op een later moment op terug!
|
Citaat:
|
hahaha najaaaaa :D Ik had een tekening op mijn facebookpagina staan en toen reageerde jij daarop met iets van 'the blob'. Daar refereerde ik naar :lisa:
|
Je bedoelt dat stilleven van mij? Godsamme trap iemand even na als hij op de grond ligt Mieke. Man man man.
|
Het kwam inderdaad een soort van trap af!
|
Citaat:
|
Kun je 'm verstaan, of is het ondertiteld?
|
Citaat:
Die vrouw speelde btw ook de vrouw van Bart de Pauw en een dom Limburgs model in Willy's en Marjetten. :cool: |
Oh Willy's en Marjetten ken ik nog niet! :eek: Vlaams versta ik wel, maar West-Vlaams is toch best wel een brug te ver over 't algemeen :p
|
Citaat:
Willy's en Marjetten is geniaal. Het eerste programma van Neveneffecten en Bart de Pauw, en de kijkers van één vonden het zo raar dat het al gauw van de buis werd gehaald. Alle afleveringen staan inmiddels op youtube. |
Citaat:
|
Ik heb bijna alles van Neveneffecten (en van hun apart) wat er te vinden is kunnen downloaden of gekeken inmiddels :o
Alleen stom dat er van De Schuur van Scheire maar een paar afleveringen te downloaden waren :( |
Hehehe beaver gem. De klit.
|
Ik heb een speciale neveneffecten map op m'n laptop. :o
Afgelopen augustus had ik de kans om Lieven Scheire live te zien, want hij trad op in Edinburgh, maar ik was in het verkeerde gebouw, dus ik was te laat en toen mocht ik niet meer naar binnen. :'( |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |