![]() |
De kandidaten voor Wie is de Mol zijn bekend!
Airen Mylene
Annemieke Schollaardt Cécile Narinx Ellie Lust Klaas van Kruistum Marjolein Keuning Remy van Kesteren Rop Verheijen Taeke Taekema Tim Hofman Toprak? Hoeveel ken jij er? |
Eentje, Klaas :P
|
Airen Mylene
Cécile Narinx Ellie Lust Klaas van Kruistum Marjolein Keuning Rop Verheijen Taeke Taekema Tim Hofman Deze ken ik. Alhoewel, sommigen alleen van gezicht. |
Taeke, Tim, Marjolein, Klaas en Ellie.
|
Van naam ken ik er helemaal geen.
|
Als ik de namen op zou zoeken dan zou ik er vast wel een paar kennen, maar van naam ken ik alleen Tim.
|
6 of 7.
Ik vind t leuk dat Ellie lust meedoet! |
Van hoofd ken ik er 3.
|
Taeke Taekema de strafcornerheld.
|
Ellie Lust :cool:
Wie is de politiemol |
Toen dit in mijn newsfeed verscheen dacht ik dus dat het berichten a la De Speld waren over het commissie stiekem verhaal :P Realiseer nu pas dat het écht om wie is de mol ging ;)
|
En ik weet dat Taeke de hockeyer is, Cecile van een roddelblad, Klaas en Tim Hofman ken ik ook en nog wat andere namen die me vaag bekend voorkomen.
|
Van naam alleen Klaas Kruistum. En Ellie Lust van gezicht (als dat die voorlichtster van de 020 politie is).
Ik moet overigens de eerste aflevering van WIDM nog zien, laat staan een heel seizoen. |
Ik ken er 2 van naam (Marjolein Keuning en Tim Hofman) en 1 van gezicht (dinges).
edit: Oh, de naam Taeke Taekema ken ik ook wel, maar ik had geen idee hoe hij eruit zag. |
Taeke is wel dik geworden zeg :eek:
|
Tim Hofman en Taeke Taekema!
|
7 sowieso. En volgens mij heb ik Remy van Kesteren ook wel eens gezien. Dus dan 8.
En wat doet Toprak in die lijstjes? Ze wordt genoemd maar staat nergens op een foto. |
Citaat:
|
Airen Mylene en Ellie Lust ken ik niet.
|
Citaat:
|
Is Tim Hofman die van BNN? Dan 1. Anders 0.
|
3.
Tim, Teake en Annemieke. |
Citaat:
|
Tim, misschien als ik foto's zie herken ik sommige van gezicht
|
5, na het bekijken van de foto 6. Marjolein Keuning, Annemieke Schollardt, Ellie Lust, Tim Hofman en Taeke Taekema van naam/gezicht en Klaas van Kruistum bij nader inzien ook.
|
Remy van Kesteren?? De harpist?? Mijn oude huisgenoot :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toprak vraagteken is Nuran uit gtst. Als dat de goede Toprak is (maar hoeveel BN'ers heten nou Toprak), ken ik er 3 van naam.
|
Citaat:
|
Klaas en Marjolein ken ik ook, nu ik de foto's heb gezien.
|
Ellie Lust!
Van Tim Hofman heb ik weleens gehoord. De rest van de namen heb je verzonnen. Vooral Taeke Taekema en Jop. |
Taeke Taekema is een oud-hockeyer.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja ik vind het ook raar. Maarja ze moesten een test doen en zij had de meeste fouten dus :p
|
Ik ken alleen Taeke van naam.
|
Oh en Marjolein Keuning van gezicht.
|
Citaat:
|
Oh, bij nader inzien ken ik er 1. Tim Hofman.
|
Waarom kennen zo weinig mensen Marjolein Keuning? Zij was Eefje Winkel in vrouwenvleugel! :bob:
|
Citaat:
|
Vrouwenvleugel was echt sheit.
Ze speelt nu Maxime in GTST. |
Dan ken ik er 3
|
Citaat:
Citaat:
#ikkijknooitnederlandseseriesheusniet |
Foto zou wel handig zijn.
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken d'r van de achterkant van Volkskrant magazine denk ik.
|
Ik vind het wel leuk dat het weer eens onbekendere kandidaten zij, zodat het om het spel gaat in plaats van de BN'ers. Vroeger was het trouwens sowieso met onbekende mensen.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24. |