![]() |
Wie heeft er gelekt? (GOEDE)
Wie heeft er gelekt uit de Tweede Kamercommissie voor de Inlichtingen- en veiligheidsdiensten (Commissie stiekem)?
|
Hopelijk is de poll nu wel goed :o
|
ze hebben allemaal gelekt natuurlijk op een moment, het is gewoon toevallig dat er nu eens iets aan het licht komt.
|
Citaat:
|
Ik vind dat dit niet echt een staatsgeheim zou moeten zijn. Overigens was het publiek staatsgeheim, alleen de daadwerkelijke cijfers ontbraken.
Wat is er voor nieuws dat hierdoor ondergesneeuwd wordt? |
maar dit was geen staatsgeheim, die commissie is er om de geheime diensten te bespreken en controleren geloof ik. Het lijkt me logisch dat men niks gaat lekken over undercovermissies enzo, maar dit bracht nou niet iemands leven of de staatszekerheid in het gevaar.
dus lijkt meer te gaan om het principe dat er uit Stiekem gelekt is dan om dat er echt iets superergs gelekt is. |
Het zal inderdaad om het principe gaan en de geloofwaardigheid van de commissie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tweede Kamercommissie voor de Inlichtingen- en veiligheidsdiensten
|
CIVD.
|
Bliep
|
Waarom zoveel stemmen op Pechtold, hij was degene die een motie van wantrouwen indiende tegen Plasterk :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iedereen heeft gelekt en niemand bekent dat ze het gedaan hebben /politiek
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En kennelijk vindt men Friezen het betrouwbaarst? |
Waarom staat de ex van Ertur er niet tussen?? :confused: Die lekte toch zijn sperma op het hockeyveld?
|
Wtf. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39. |