![]() |
[STEMTOPIC] Wie is de meest behulpzame/informatieve forum(st)er?
Stem hier op de forum(st)er die jij het meest behulpzaam/informatief vindt!
|
Het was lastig tussen eline, flyaway, Sarah en deka. Deka is voor mij persoonlijk het informatiefst.
|
Eline is heel aardig maar hoe is zij informatief dan?
|
Het was wel moeilijk, maar toch wel Axel11 omdat hij heel veel over ingewikkelde natuurkundige dingen weet :p
|
Wat een mooie zin trouwens
|
Hmmm Dekaloog, Bierkoning, Axel of toch Eline? Ik twijfel nog.
U kunt mij omkopen, PM voor meer info |
:D
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je het echt wil weten, kun je het beter aan hem vragen: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben er nogsteeds niet uit. Gaat het nou om behulpzaam, informatief of een goede mix van beiden? :o
|
Behulpzaam door informatie te verschaffen aan mensen die baat hebben bij die informatie.
|
DF jij hebt mijn stem. Omdat je een mackroket kwam brengen toen ik invalide was en omdat je een studieboek voor mij hebt gekocht toen ik in nood was. loveyoumate.
|
Even op mij stemmen jongens en meisjes, ik sloof ik me niet voor niets zo uit op Algemene schoolzaken, Studeren, WG&R en al die DUO-vragen die hier worden gesteld :rolleyes: ;)
|
Not for Sale is sowieso de meest informatieve forumer want hij heeft grafiekjes. :lief:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dat iedere forumbaas zijn eigen specialiteit heeft, bevoorbeeld Elin3 is heel aardig t te leggen en heeft geduld om iets deftig uit maar fizzle-fluffy geeft vaak complimenten en tips om het beter te doen. Ik ben zeker nog niet met ze allemaal in contact gekomen maar voorlopig zijn deze 2 toch mijn favoriet!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
deadlock
|
Citaat:
ik was trouwens pluisje vergeten, sorry!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Beetje Vlaams?
|
Axel (y)
|
ik wel axel geen idee :)
|
Citaat:
|
Belgenmeeting!!! *O**O**O**O*
|
hahaha jeej :) *O* *O* *O*
|
Mark wil chickies hosselen
|
Citaat:
|
Ik denk dat we mogen zeggen dat Dekaloog gewonnen heeft? :p
|
Officieel zou fizzle-fluffy winnen, maar haar stemmen zijn alleen maar landen -O-:D
Daarom vind ik dat Dekaloog heeft gewonnen! *O* Top 3: 1e Dekaloog: 7 stemmen 2e Sarah: 5 stemmen 3e Elin3: 4 stemmen Gefeliciteerd! *O* |
Shit man ik moest nog stemmen op Sarah
|
:bloos: heuj stemmen wat leuk
|
Citaat:
|
Huh wat :D
|
Wie is Sarah :bloos:
|
Ooh en Deka gefeliciflapstaart enzo (y)
|
Gefeliciteerd fizzle!
|
Ja dankjewel voor je stemmen Frankrijk :D
|
Landen zijn ook mensen. Gefeliciteerd, Fizzle!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:56. |