Mijn buurjongen vind me leuk :/
Oke, ik heb een buurjongen. Hij is 3 jaar ouder dan mij, wat op zich niet erg is, en ik wil gewoon vrienden met hem zijn. We hebben jaren niet gepraat en een paar dagen geleden begonnen we met elkaar te chatten op Facebook. Hij heeft gezegd dat hij mij leuk vind en een relatie met me wilt, maar ik wil gewoon vrienden blijven want hij is niet mijn type en ik vind hem gewoon niet leuk. Ik heb tegen hem gezegd dat ik geen relatie wil maar gewoon vrienden wil zijn, maar hij blijft 'schatje' en 'ik hou van je, dat weet je toch?' tegen me zeggen... ik voel me daar best ongemakkelijk bij, en nu stuurt hij ook foto's van zijn sixpack, wat ik nog ongemakkelijker vind. Ik wil niet met hem chatten, want hij wilt alleen maar met me flirten en verkering met me, maar negeren is ook geen optie want:
1. We wonen in dezelfde straat
2. Ik wil hem niet kwetsen.
Hij heeft ook autisme, wat op zich niet erg is, maar hij heeft een vorm van autisme waardoor hij alles letterlijk opvat en ik wil hem gewoon geen pijn doen. Hoe moet ik tegen hem zeggen dat ik niet meer met hem wil chatten? En hoe moet ik zeggen dat ik ECHT ALLEEN vrienden met hem wil zijn?! Ik ben echt wanhopig, want ik voel me ongemakkelijk en ik voel me 'niet veilig'.... :( Ik wil niet gemeen zijn, maar ik ben echt wanhopig.. Help me please!!
|