![]() |
Kijkt er iemand eigenlijk Masterchef Australia?
Ik ben weer fan. De australische is echt altijd de leukste van alle Masterchef-series.
|
Zo nu en dan als ik toevallig tv kijk en langszap. Wel leuk programma, maar ik blijf r niet voor thuis. :p
|
Ik ook niet, maar ik kijk nu wel bijna alles terug :o
|
Om de één of andere reden haat ik alle Australische programma's :o
|
Maar voor de rest vind ik kookprogramma's wel (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En een Australisch accent is ook gewoon BEST WEL sexy!
|
Citaat:
|
En de Amerikaanse versie draait inderdaad om sensatie
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En welke Australische programma's ken je nou, mark? |
Citaat:
|
Jij bent toch geen mark :p
En wtf @ je sig :d |
Citaat:
|
Maar inderdaad: kom er maar in Mark!
|
Fijn programma! Ik kijk het op TV dus loop vast achter
|
Ik keek het regelmatig toen ik nog thuis woonde, nu kijk ik geen tv meer.
|
Ik ben zo fan van gordon ramsay en die italiaan in de Amerikaanse versie. Dat er twee Europeanen in de jury zitten maakt het ook minder onmogelijk dramatisch.
|
Citaat:
|
Citaat:
Gisteren zat ik trouwens nog even met Carn naar die Kitchen Nightmares te kijken, van Gordon Ramsay. We zaten lekker live commentaar te geven op alle voorspelbare dingen die hij zei, de motorische momenten in de aflevering en dat overdreven gedoe met zijn handen als ie naar de camera praat :p Echt iedere aflevering is hetzelfde en er is bijzonder weinig Europees aan, aan die Amerikaanse versie ;) |
Ja hij is nogal prominent aanwezig :D
|
Citaat:
|
Kitchen nightmares vind ik ook niet zo nee. Mijn lievelings is dat hij zo overduidelijk zijn uitsmijters voorleest op het eind.
Maar de britse Kitchen nightmares is wel weer heel tof! |
Citaat:
Boiling Point (en ook Beyond Boiling Point) vond ik erg de moeite. Dat is een docu-miniserie uit 1999. Al die topchefs zijn echt allemaal verknipte megalomane figuren, maar misschien is dat een eigenschap die je nodig hebt op dat niveau. Wel aardig om te zien is dat Ramsay eigenlijk door de jaren heen milder is geworden ;P Citaat:
|
Daar ben k heel benieuwd naar!
En alle sterrenchefs lijken een beetje temperamentvol te zijn :cool:ook in real life. |
Citaat:
|
En voor de kijkers: hebben jullie ook favorieten?
Ik vind eigenlijk iedereen leuk :o Maar vooral Jessie, Billie, Sarah en Matthew. |
Ik vind de Australische Masterchef ook het leukst. Eigenlijk is dat de enige die ik kijk :O
|
Is wel één van mijn favo kookprogramma's maar ik ben eigenlijk nooit thuis rond die tijd :o
|
Citaat:
Maar sorry ik zal niet meer haten :cool: |
Ik hou van het Australische accent. Pizzur ipv pizza :lief:
|
Ik heb dat seizoen afgelopen zomer gekeken. Hey wordt wel steeds voorspelbaarder en sommigen die eruit vliegen vind ik soms vrij achterlijke keuzes. Maar wel fijne tv. Ik kan het altijd eg waarderen als Heston langs komt :lief:
|
Citaat:
|
Ben je Jive? :o
|
Citaat:
|
Verdikkie
|
Moz/gnork/etc?
|
Citaat:
|
Nee dus :p
|
Hoe heette moz eerst alweer?
|
ik vind gordon ramsay te grappig om australie de leukste te vinden
|
Boks korreltjezout
|
omg de heetste forumster is het met me eens :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH SHOTS FIRED OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH
|
Jaapie, ik ben niet gediend van dit soort uitlatingen. Graag normaal doen of je krijgt een waarschuwing.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |