![]() |
House Rules Holland
Wat stom dat marte en Dirk hebben gewonnen. Vond de stemming ook vrij onduidelijk en oneerlijk verlopen. ;)
Ja, ik volgde het programma! Hartstikke leuke sensatie. |
Doe mij dan maar 'Nederland in de auto' :P
|
Kutprogramma zonder climaxen.
|
Misschien begrijp je het programma niet ;)
|
Waarom vind je het stom? Ik vond Ben en Kasia nou ook niet de besten. Arno en Rianne waren eigenlijk overall de besten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Erg flauw om aan het begin de voorstand van Ben Kasia te laten zien, maar niet wanneer Marte en Dirk voorstaan. Verder vind ik de verwerking van hun punten in percentages onduidelijk en riekend naar oneerlijke/onjuiste omzetting. Ben en Kasia zijn ook veel leuker natuurlijk. ;) Niet zo arrogant als Marte en Dirk. Was zelf inderdaad ook voor Arno en Rianne eigenlijk. Al speelden zij wel vuil soms en die Rianne kan me een kutkop trekken als haar iets niet zint. Ze konden niet zo goed tegen hun verlies ook. |
Citaat:
Ik vond Marte en Dirk soms irritant, en soms wel leuk. Hun styling was wel altijd goed. Maar ik ergerde me eraan dat Marte altijd in die 'tussendoor praatjes shots' zo over Dirk heenhing, dat gaf een heel kleinerend beeld. Dat je langer bent dan hij, prima, maar ga gewoon naast elkaar staan of zo. |
Mwoah, ik vond team Kasia niet arrogant. Laat ik het beter stellen, Marte en Dirk kijken neer op andere mensen en vinden zich beter en hoger.
Maar hun styling was meestal goed ja. :P En klopt, iedereen had wel wat. :D Die potten waren lui en laks. En de 'dominantere' chickie keek irritant vaak naar de lippen van dr vriendin. Die Zeeuwen die terug gaan om hun kind naar school te brengen. :') Kansloos. |
Citaat:
|
Of jij snapt niet dat het saai is.
|
Citaat:
|
:p
|
Citaat:
|
Ik ben voor Lorenzo en Gaston. *O*
|