![]() |
sinter-onzinlootjes?
Is er hier animo voor forumlootjes zoals vroegah? Wie zou mee willen doen?
|
Citaat:
|
Leuk!
|
Oeh ja vind ik leuk! Maar post doet er misschien te lang over om praktisch te zijn.
|
Priority mail! Ik had laatst iets uit de westkust in 3dagen. :herp:
|
Pakje of brief?
|
Pakje! Stond op dat het net geen 16 dollar was.
|
Hmm dat is sneller dan het laatste priority pakje dat ik verstuurde. En dat kostte 50 euro, dat wil ik degene die mijn lootje trekt niet aandoen
|
Dat snap ik. :D Ik kreeg n pakketje van NZXT (buiten garantie ding) en op t label stond de prijs. Had t ook niet zo snel verwacht. Eerder minstens 3 weken.
|
Weet je wat, ik betaal de verzendkosten wel voor degene die mijn lootje trekt. We regelen wel wat.
|
:lief:
|
:cool:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb zoiets nog nooit gedaan.
|
Ik las dat jullie forumbazen-sinterklaas gaan doen. Misschien een idee om dat samen met de leden te doen, vrees dat er anders te weinig aanmeldingen zijn vanuit de leden om het leuk te maken.
|
Citaat:
Bij Sinteradmin gaan de cadeautjes, gedichten of surprises via de post, dus je merk niet echt of er nu vijf of vijftien mensen meedoen. Dat je elkaar een beetje kent maakt het wel leuker en makkelijk (y) |
Dus gaan we dit doen en zoja hoe en wat? Of is het eigenlijk al te laat om dit te organiseren :herp:
|
ik doe wel mee, ik houd wel van post
|
Nou fizzle, ik zit hier al 2240 dagen te wachten op het lootjestrekken, komt er nog wat van?
|
Op zich kunnen we toch iets doen als alleen gedichtje ofzo
Lekker buiten het sintseizoen😎 |
joejoe
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:18. |