![]() |
Hoeveelste deel allochtoon ben jij?
En dan bedoel ik allochtoon gewoon zoals een normaal mens dat bedoelt, geen wetenschappelijke definitie. ;)
Gelieve het antwoord te kiezen dat het dichtstbij ligt, indien jouw breuk er niet tussen staat. ;) |
White privilege jwz
|
16/16 Cabo hier.
|
Weet niks van de ouders van mijn betovergrootouders. Maar alles na hun Belg.
|
Citaat:
|
Volgens mij helemaal niks.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb Duits en Belgisch bloed in me zitten, maar dat telt dan wel of niet? |
Ja toch?
|
100%
|
Ik heb ergens ver weg Duits bloed geloof ik, maar verder niet.
|
8/16
|
50% mijn moeder komt uit limburg
|
Mijn oma komt uit Londen, wat mijn vader allochtoon maakt. 8/16 dus.
|
Citaat:
|
Ik heb een beetje Spaans bloed, maar ik geloof 1/32
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet eigenlijk niet zeker of ik voor de juiste optie ben gegaan. Ik ben een tweede generatie allochtoon, want één van mijn ouders is in het buitenland geboren:o
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Super duidelijk.
|
Zover ik weet komen de paar generaties boven mij ook uit Nederland.
|
Mijn vaders vader is geboren in Frankrijk, dus 4/16.
Vaders moeders lijn is patriliniaal tot halverwege de 18e eeuw Duits en heeft ook wat Russisch, maar sindsdien in NL, dus praktisch volledig Nederlands. Van mijn moeders kant weet ik niets verder dan 3 generaties terug, alles Nederlands. |
Best veel, heb best wel veel voorouders die uit Friesland komen.
|
Mijn hele familie inclusief mijzelf is in Nederland geboren, tot twee generaties terug. Maar ik woon niet in Nederland en ben dus allochtoon.
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh ja, eigenlijk had dit mijn antwoord moeten zijn :bloos: Verder Pools-Russisch-Duits |
Citaat:
|
Worden Cabo's die voor de onafhankelijkheid zijn geboren trouwens als westerse (want Portugal) of niet-westerse (want Afrika) allochtonen beschouwd?
|
Citaat:
|
1/8 Duits.
|
Ik weet het alleen tot en met mijn overgrootouders en die zijn allemaal in Nederland geboren.
|
Citaat:
|
|
sterker nog, ik had tot mijn 18'de een verblijfsvergunning terwijl ik gewoon in Nederland geboren ben :P
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
16/16
|
Citaat:
|
T forum is toch best divers.
|
8/16
|
100% Nederlander
100% Zeeuw 100% Jongen 100% Mezelf :cool: |
Alle betovergrootouders Nederlands. Verder weg van de ene kant Duits en de andere kant Noors bloed.
|
Deadlock
|
M'n ouders zijn autochtoon, hun ouders ook, HUN ouders ook en HUN ouders ook en HUN ouders ook. :P
|
Komen ze ook gezellig allemaal uit hetzelfde inteeltdorp?
|
Citaat:
|
Dat verklaart een hele hoop.
ot: Aan m'n moeders kant van de familie zit wat Indo, Pools/Joods en Duits. (Volgens mij haar opa en oma's). M'n vader zegt dat 'ie 100% Nederlands is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42. |