![]() |
Nepvagina kopen
Ik ben 14 en ik wil graag een nepvagina kopen. maar waar kan ik die anoniem kopen en waar kan ik die geheim bewaren? zo niet weet je nog een goede vervanger dat bijna iedereen wel in huis heeft? Thanks!:bloos:
|
Je kunt het via bol.com bestellen en dan een afhaalpunt kiezen. Kun je het zelf ophalen en hoeven je ouders niets te weten. Maargoed. Je bent 14. Ik weet niet of je ouders controleren of er geld van je rekening gaat en dan eventueel vragen gaan stellen. En ik weet niet of je ongezien zo'n pakketje naar binnen kunt smokkelen.
En ik zou het ergens verstoppen waar je ouders niet kijken natuurlijk. Geen idee waar dat is bij jou thuis. |
Citaat:
|
Met een plastic bekertje, een sponsje, een condoom en een scherp mesje kom je (hu hu) al een heel eind!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een boterhamzakje dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb Bol vast een mailtje gestuurd (y) Nee gekheid, is gewoon een doos van Bol, staat niet op wat er in zit ivm diefstalgevoeligheid. Goede verstop plaats is op je kast achter spullen. Denk niet dat je moeder op je kast gaat kijken. |
4 euro kun je 1 malige bij sommige benzine pompen kopen ;) leuk voor keer maar vond er nie veel aan
|
Kijk of je het in een etui kan doen.
|
En dan per ongeluk mee naar school nemen?
Denk nie dat dat een goed plan is xD |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26. |