![]() |
Wie heeft bij jou in een relatie de broek aan?
Poll.
|
waar dan? :confused:
Het wisselt bij ons heel erg, afhankelijk van wie er zijn maandelijkse hormoonschommelingen heeft, wie er geiler is, wie er slechter geslapen heeft of wie er speciaal lief wil zijn voor de ander. Zowel in het dagelijks leven als in bed. Hoewel hij in het dagelijks leven meer een pleaser is en ik ben dat in bed iets meer. |
Defineer 'de broek aanhebben'
|
Oh en wisselt per relatie. In mijn vorige relatie had ik duisent procent de broek aan, in de relatie daarvoor nul procent. Nu is het heel gelijk.
|
Optie: geen relatie.
En ik las: maar ik heb wel wat meer overgewicht. Wat een kutpoll. |
Mijn excuses aan de mensen die nooit een relatie hebben gehad :o
|
We hadden het daar laatst nog over en we kwamen tot de conclusie dat we gelijk verdeeld zijn, omdat we allebei best wel makkelijk in de omgang zijn, met elkaar in ieder geval. En we zijn de hele dag al de baas, daar hebben we thuis ook helemaal geen zin meer in.
|
Gelijke verdeling. Ik ben inmiddels een beetje moe van achteraan gelopen worden of ergens achteraan moeten lopen.
|
Haha die Durian ligt onder de sloef bij Marleen.
|
Citaat:
|
Ik :o
|
Ik iets meer denk ik, hij is vrij makkelijk en ik ben gewend dat mensen naar me luisteren :o
|
Citaat:
|
Ohh ..
|
arme meid
|
Mijn vriendin draagt meestal jurkjes. :lief:
|
Citaat:
|
Dat is denk ik wel gelijk. We voelen elkaar goed aan op verschillende vlakken en geven elkaar veel ruimte. Als hij het druk heeft zorg ik wat meer voor de dingen in huis en andersom is dat eigenlijk hetzelfde. Dat vind ik heel fijn. En als ik bijvoorbeeld een evenement heb, is hij er gewoon. Daar hoef ik helemaal niet om te vragen. En andersom is dat net zo. :y
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10. |