![]() |
Wat voor fiets heb jij?
Ben benieuwd op wat voor fiets jij fietst.
|
Ik fiets op fietsen van het citybike Wien programma. Ik heb dus geen eigen fiets. Of nouja die heb ik wel maar die staat in de schuur in Utrecht. Dus daar fiets ik niet op.
|
Ik heb twee stadsfietsen die ik gebruik.
|
Een fatsoenlijke Gazelle voor thuis, een oude rood gespoten Batavus die mijn moeder vroeger gebruikte toen zei nog thuis woonde, als studentenfiets in Leiden.
|
Ik heb er 4, een vouwfiets, een racefiets, een stadsfiets en een hybride/fietsvakantiefiets.
|
Op een oude fiets moet je het leren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Model omafiets. Geen snoeren aan je stuur is chill in fietsenstallingen en hij fietst heerlijk maar ik wil ook nog heel graag een ebike.
|
Ik heb geen fiets.
|
Een moederfiets :')
En een oma fiets |
een oude batavus stadfiets en een hippe gazelle e-bike. maar de laatste is in bruikleen en moet volgende week weer terug naar zijn baasje :'(
|
Geen meer :'(
|
Citaat:
|
dank je :herp:
|
;)
|
Bij mijn ouders staat mijn oude middelbareschoolfiets, een gazelle die toen heel erg populair was. Het is een stadsfiets en wordt vooral gebruikt door mijn moeder.
Dan heb ik in Zutphen mijn trouwe omafiets staan die ik van mijn eerste salaris kocht. Hij is zwart, heeft een rekje en een knalgroen Axa ringslot. In Rotterdam staat een oude, stevige Unionfiets. Hij is donkergroen en heeft een achteruittraprem en ouderwets fietslicht met een dynamo die je hoort zoemen. Er zit een zwaar kettingslot aan, want mijn vorige fiets werd gestolen. |
Citaat:
|
Stadsfiets heet dat volgens mij. Had liever wel een damesfiets gehad ivm met opstappen.
|
Citaat:
Transportfiets dus, maar heb al gestemd nu. |
Een stadsfiets en een bakfiets!
|
Ik heb een slechte gazelle die superzwaar trapt en ik mag al heel lang een nieuwe fiets, maar ik heb nog geen leuke fiets gezien :bloos:
|
Een fiets hoeft toch niet leuk te zijn, maar gewoon degelijk, goed te berijden etc.? :s
|
Ze is 16 he.
|
Dan maakt ze m toch zelf leuk :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja nou ik ben niet zo iemand die een te zwaar trappende fiets koopt om de kleur dusssss
|
Ja maar je fietst nog op een zwaar trappende fiets omdat je niets leuks bent tegengekomen om te vervangen ;)
|
Ja
|
Ik wil gwn een lichttrappende fiets
|
Ik heb een omafiets in Nederland, een stadsfiets in België en mountainbike in Slowakije:o
|
Stadsfiets en racefiets
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14. |