![]() |
Wtf happens in Parijs? :|
Op meerdere plekken in de stad aanslagen, zelfs bij de voetbalwedstrijd Frankrijk-Duitsland :|
|
|
Oh pardon, slotje :o
|
Fizzleee ;)
|
Loes! We moeten wijn drinken en bijpraten!
|
40 doden (n)
|
Wtf (N)
|
Hollande zegt net dat Frankrijk de grenzen gaat sluiten?
|
Of vertaalde die NOS kerel dat verkeerd?
|
ja, noodtoestand en alles op slot
|
"People inside the theatre say that the hostages are being slaughtered one by one." Twitterrumours maar goed; hopelijk is het niet zo :/
|
Citaat:
|
ah.
Still a terrorist in the #Bataclan theatre, but most #bataclan hostages are out |
Citaat:
|
|
|
:|:(
|
Citaat:
|
Ben niet snel onder de indruk maar dat telefoongesprek net met die getuige uit het theater op CNN (N)(N)
Ik pak nog even een biertje voor ik kan/ga slapen iig |
Waarschijnlijk ook doden bij/rondom Louvre & Pompidou
|
Citaat:
|
wordt nog steeds geschoten @ bataclan
|
Waar halen jullie dat vandaan. Op tv5monde lijkt t niet alsof er bij bataclan geschoten wordt maar dat ze mensen evacueren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
reddit: We will no longer be reporting what's happening at the Bataclan. This is due to a gag request by French Police.
|
Op tv5 hebben ze live beelden van Bataclan, en een hele stroom mense die ze eruit halen.
|
oh daar stoppen ze nu ook mee.
|
Parisian taxi drivers have turned off their meters, giving rides home for free. (y)
|
Wilders 38 zetels bij de laatste peiling, ben benieuwd naar de volgende :o
|
domme Amerikanen door de bocht (Y)
Citaat:
|
Citaat:
staan dan wel tig school shootings tegenover :ghe:, maar waarsch waren ze dan gelijk geheadshot door een texaan met een dirty harry .44 revolver |
natuurlijk, joe the plumber die dat wel even fixt; terwijl professionele militairen al moeite hebben om raak te schieten.
|
"De terroristen hadden explosieven om de gijzelnemers heen geplaatst"
Okay. |
Reports of areas of the 'Jungle' refugee camp at Calais that have been set on fire shortly after #Parisattacks
urg. |
hopen dat dit niet zo is :/
LCI TV Live Stream: "At least 100 dead in the Bataclan" |
wel dus
Agence France-Presse Geverifieerd account @AFP #BREAKING Around 100 dead in attack on Paris concert venue: police |
Een agent spreekt van 'waden door kadavers'.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
NEEHEEEJ BROODJE FRIEK
|
*Broodje frikandel aan tentakelmans geef*
|
Damn.
|
Fuck hee, ik ben niet thuis en m'n telefoon lag aan de lader, dus ik lees dit allemaal net pas. Wtf. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe konden ze dat volhouden? |
Citaat:
|
Gisteravond toen ik ging slapen werd het dodenaantal op 60 geschat, toen ik vanochtend wakker werd was het al 120.
Heftig :( |
Is er al een hashtag? GoAssad ofzo?
|
IS heeft de aanslagen opgeëist...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:48. |