![]() |
Wat kan ik hier nou weer mee?
-
|
Het lijkt me sowieso netjes om dit aan haar te communiceren: je bent verliefd aan het worden en kunt het geen plekje geven dus je moet het kwijt. Je zou graag met haar om blijven gaan maar dat is even lastig
. Misschien heeft zij suggesties en misschien helpt het ook al dat zij het dan weet. |
Kan jij het aan om vriendschappelijk met haar om te blijven gaan? Als jullie het samen nog fijn hebben is dat natuurlijk prima, maar geen van jullie moet het idee hebben dat je onder druk staat. Zij om toch verliefd te worden, jij om je over je gevoelens heen te zetten.
|
volgens mij kun je het beste even geen contact met haar hebben. Als je toch met haar om blijft gaan wordt je verliefdheid alleen maar erger en dat wordt op een gegeven steeds moeilijker.
|
Het meest standaard advies in deze situatie is denk ik "stop met hopen", maar tegelijkertijd is dat niet altijd het beste advies. Mijn vriend en ik hebben in exact dezelfde situatie gezeten, hij vond mij leuk en ik zat helemaal niet te wachten op een relatie. We deden wel veel leuke dingen samen en langzamerhand begon ik wel gevoelens voor hem te krijgen. Juist omdat hij niet pushte maar gewoon zichzelf bleef. Inmiddels zijn we alweer anderhalf jaar samen.
Ik wil geen valse hoop creëren, want één voorbeeld zegt weinig over jouw situatie. Maar het is dus niet onmogelijk dat er nog wat moois uitkomt. Zeker als het contact voor jullie allebei zo waardevol is. |
Wat zij voelt is natuurlijk geen beslissing van haar, dat snap je wel toch?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:12. |