![]() |
Hoeveel geef jij per maand uit aan kleding?
Zie poll.
|
Meeste maanden niks :herp:
|
Heel wisselend. Soms koop ik lange tijd niks of alleen wat goedkope basics.
|
Ongeveer 50 euro per maand denk ik. Soms een tijdje niets en dan weer een paar schoenen wat duurder is.
|
Een tientje per maand ofzo.
|
Niet openbaar :s
|
Citaat:
|
Geen idee, dat zou ik een jaar moeten bijhouden, want soms maanden niks en soms paar honderd euro.
|
Het verschilt per maand. De ene keer elke maand en de andere keer met tussenpozen van een paar maanden. Hoeveel euro ik Uitgeef weet ik niet.
|
Per jaar en dan delen door 12 mag ook :p
|
Ho ho ho niet te moeilijk doen he.
|
Citaat:
|
200 per jaar ongeveer. Ik kan niet rekenen wat is dat per maand?
Vorige maand was een uitzondering toen moest ik voor 130 € een kledingpakket kopen voor werk. Maar ik koop alles tweedehands. Ik heb wel wat duurdere kleding maar die heb ik allemaal gekregen. Ik loop ook vaak in afdankertjes van vriendinnen. |
€16,67
@fizzle dus |
Dank!
|
Eens in de 3 maanden 100-200 euro of zo. Dus ik heb 40-60 euro per maand aangeklikt.
|
Omgerekend ongeveer 10 euro per maand.
|
40-60 gemiddeld denk
|
Citaat:
|
Dit jaar relatief weinig, de twee jaren hiervoor een paar honderd euro per maand.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Okay!
|
Citaat:
|
Lang leve werken in een witte jas. Het kan echt niemand iets schelen of ik eronder in m'n oude kloffie loop of niet.
|
Ik weet niet wat ik gemiddeld uitgeef, want sommige maanden koop ik niks, maar het zal niet hoog liggen. Ik koop altijd alleen maar dingen die afgeprijsd zijn. Vorige maand kocht ik een trui die me 32 euro kostte, dat was voor mijn doen best duur (Maar het is wel een vette trui.)
Voor m'n werk moet ik zelf zorgen voor een zwarte broek en zwarte schoenen. Die slijten helaas wel snel. (n) |
Ik koop heeeeeeeeeel veel tweedehands. Dus het is te overzien! Qua laarzen heb ik wel een dure smaak. :o
|
Ik koop ook graag tweedehands. Of in de uitverkoop. Of bij de Primark :O /pauper
|
Tweedehands lijkt me niet chill qua kleding
|
Bij Primark wil ik eigen niet meer kopen, want ik raak altijd heel erg gehecht aan kleding en kleding van de Primark raakt altijd heel snel uit model :( Shits van de C&A koop ik om die reden ook zelden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Want met gedragen schoenen heb je bijvoorbeeld zeker een punt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En broeken. De pencil skinny zit me echt als gegoten <3
|
Citaat:
|
Wat zijn jullie favoriete kringloop of tweedehands winkels?
|
Die bij jij 300 meter verderop zit. Als het even kan ga ik er elke zaterdag even heen. :lief:
Ze hebben er heel veel kleding, spulletjes voor in huis en soms hele goede boeken voor weinig. |
Citaat:
Verschillende bij mijn moeder in de buurt. Als ik naar haar toe ga en we hebben tijd, dan rijden we ze alle drie even af :O De ene vooral voor kleding voor mij, de andere voor huisraad/meubels en de weer de andere voor boeken. Ik moet nog steeds een keertje naar die hier in de buurt, maar elke keer als het mij uitkomt is hij dicht :bob: Mijn huisgenootje is er superenthousiast en ik wil er ook heen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:23. |