![]() |
En wat heb JIJ gedaan dit weekend?
TS+1 begint!! *O*
|
Je moeder
|
Zaterdag had ik een baaldag, dus ben ik na het hardlopen de deur niet meer uit geweest. Zondag heb ik de hele dag een kastje en plankjes geverfd, terwijl mijn vriend druk bezig was met het schuren en verven van deuren en kozijnen. Volgens mij zit er nog verf op mijn wang :ghe:
|
Citaat:
|
:d
|
Kastje in elkaar gezet, balkon geveegd, kastje ingeruimd, badkamer schoongemaakt, series gekeken en eten besteld.
|
Zaterdag 2 uur door de bossen gerend en gewerkt. Zondag geklust, schoongemaakt, gewerkt, hardgelopen en naar de bioscoop geweest. Erg uneventful weekend :o
|
Vooral uitgeziekt wat best goed gelukt is (y)
Boodschappen en de was gedaan en mijn schoonouders kwamen thee drinken. |
Zaterdag gewerkt en gepoetst. Zondag geschreven en gegamed.
|
Zaterdag helpen op een kinderboerderij en zondag niets behalve naar huis reizen.
|
Gegamed, bier gedronken en geneukt.
|
Beetje verhuizing voorbereiden enzo, julie dan?
|
Koken.
|
Een slagwerkmars geschreven voor de muziekvereniging, misschien gaan we het ook echt uitvoeren!
|
Dat is best wel cool!
|
Zekers! Ik heb hem gemaakt als soort van "resultaat" van 10 jaar snaredrum
|
Citaat:
Ik heb dit weekend geborreld met een vriendin en ben naar de Hortus gegaan! |
Wauw het is forumlegende thunder110 :eek: Wat brengt jou hier?
San Jose -> Seattle dus stukje rijden met die verhuiswagen :herp: |
Bij Seattle moet ik altijd aan Frasier denken. Verhuis je voor werk of liefde?
Ik ga mogelijk emigreren voor werk (over 1-2 jaar), maar ik vind het een lastige beslissing. |
ik sprak vorige week mensen uit seattle en die vonden het wel mooi :y ik geloof dat ze het vroeger mooier vonden voor alle techbedrijven het duur maakten :o
|
dit weekend heb ik oppenheimer gekeken!
goede film hoor :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe is het met jou? |
Citaat:
Citaat:
Ik wilde vooral het grote avontuur aangaan en dat is wel gelukt. Maar na 9 jaar blijft het moeilijk om ver van mijn ouders en vrienden te zijn, en het langetermijnplan is nog steeds niet duidelijk. Dus mijn ongevraagde advies is, doen, maar heb een plan :p |
Citaat:
Het zou in mijn geval vanuit het bedrijf een one way ticket zijn (in NL heel beperkte mogelijkheden qua posities). Twijfel vooral omdat ik dan zo ver weg ben van familie + vrienden inderdaad :( |
Citaat:
|
Eventjes de cast opzoeken en hun rollen erbij ;)
|
Champagne gedronken natuurlijk
|
Natuurlijk? Wat was de reden?
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58. |