Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Seks met voorhuid niet teruggetrokken (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1907010)

kingmandje1 21-11-2015 22:16

Seks met voorhuid niet teruggetrokken

Hallo,

Ik had een vraagje, mijn voorhuid kan niet teruggetrokken worden over mijn eikel, dit kan allen als mijn penis slap is. Mijn vraag is nu: Kan ik hiermee seks hebben met condoom?

Alvast Bedankt!

bloodyb 22-11-2015 01:47

Jawel.

fizzle-fluffy 22-11-2015 06:54

Ja, als het geen pijn doet.

InfoBoy 22-11-2015 15:09

Volgens mij staat er op de verpakking dat je hem om moet doen met teruggetrokken voorhuid, omdat ie anders kan afglijden.

Dekaloog 22-11-2015 19:55

Citaat:

InfoBoy schreef: (Bericht 33930669)
Volgens mij staat er op de verpakking dat je hem om moet doen met teruggetrokken voorhuid, omdat ie anders kan afglijden.

Dat is omdat de voorhuid anders gaat schuiven, lijkt me. Die van OP kan dat niet, dus dat lijkt me geen probleem.

Wat wel een probleem kan zijn is dat fatsoenlijk pijpen onmogelijk wordt, en hij minder van de seks voelt, en dat het pijn kan doen bij het neuken, en dat 'ie misschien niet helemaal stijf kan worden omdat de voorhuid dat verhindert. Dus ja, je kan wel iemand penetreren met zo'n voorhuid, maar ik zou toch kijken of je 'm niet een beetje kunt oprekken.

bloodyb 22-11-2015 20:42

Fatsoenlijk pijpen (bestaat dat eigenlijk?) is wel degelijk mogelijk en helemaal stijf worden meestal ook zo lang je partner niet probeert om de voorhuid toch over de eikel te trekken. Masr het is idd beter om de voorhuid op ge rekken als dat nog mogelijk is. Hoe oud ben je, kingmandje1?

fizzle-fluffy 22-11-2015 20:48

Oprekken kan altijd (y)

bloodyb 22-11-2015 20:52

Dat hangt een beetje van de leeftijd af. Na de puberteit zal het moeilijker worden denk ik dus mss dat een van de medische forumers haar/of zijn licht hier over kan laten schijnen. Naamzoek Pluis, Ieke, Sarah etc.

Dekaloog 22-11-2015 21:02

Citaat:

bloodyb schreef: (Bericht 33931116)
Fatsoenlijk pijpen (bestaat dat eigenlijk?) is wel degelijk mogelijk en helemaal stijf worden meestal ook zo lang je partner niet probeert om de voorhuid toch over de eikel te trekken. Masr het is idd beter om de voorhuid op ge rekken als dat nog mogelijk is. Hoe oud ben je, kingmandje1?

I stand corrected. Fatsoenlijk pijpen is inderdaad wat beide partijen fatsoenlijk pijpen vinden, en dat is niet afhankelijk van je anatomische configuratie. :y

Maar er zijn wel echt jongens die in de praktijk niet naar voldoening gepijpt kunnen worden omdat de voorhuid in de weg zit. En dat iemand door een te strakke voorhuid niet volledig stijf kan worden heb ik ook weleens gezien.

bikinigek 23-11-2015 01:26

maak ook ff afspraak bij de huisarts ;)

bikinigek 23-11-2015 01:27

Citaat:

bloodyb schreef: (Bericht 33931116)

wat denk je met wassen ;)

bloodyb 23-11-2015 02:09

Zou de voorhuid van 1 x per dag wassen goed oprekken?

Axel11 23-11-2015 09:12

Citaat:

bikinigek schreef: (Bericht 33931536)
wat denk je met wassen ;)

Ik neem aan dat topicstarter zijn piemel in slappe toestand wast; voorhuid is dan geen probleem?

satopex 23-11-2015 10:25

bij een stijve penis moet de eikel volledig ontbloot wezen,als dit niet kan zou een te nouwe voorhuid kunnen zijn.neem dan contact op met de huisarts om te bekijken of een besnijdenis noodakelijk is.:lampje:

Pluis 23-11-2015 20:29

Het kan wel (ik heb tijdens m'n werk mannen gezien met een vernauwing (phimosis heet dat) die gewoon 3 kinderen hebben verwekt), maar het doet ook nog wel eens pijn. En er zijn ook mannen/jongens die er vervelende ontstekingen van onder hun voorhuid krijgen omdat ze het niet schoon krijgen. Verder gok ik dat je nog behoorlijk jong bent, dus dan kan de boel nog best rekken. Je kunt zelf oefenen (steeds een beetje verder), en je kunt ook even langs de huisarts voor een zalfje om het wat makkelijker te maken.

bloodyb 23-11-2015 22:14

Kan het kloppen dat die créme Dermovate heet?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26.