![]() |
Innerlijk of uiterlijk belangrijker?
Deze vraag is vooral bedoeld voor de meiden hier, maar jongens mogen en kunnen evengoed hier op reageren en jongens kunnen hier hun ervaringen kwijt (ervaringen hierover met meiden) en meiden hun ervaringen met jongens.
Ik vroeg me af of jullie innerlijk belangrijker vinden, of toch uiterlijk belangrijker vinden? Ik merk zelf dat er mensen/meiden zijn die vooral voor het innerlijk gaan (goed bezig!) maar er ook tussenzitten die vooral naar het innerlijk kijken, en sjans met 'knappe' jongens proberen te hebben (niks mis mee verder! Dat mag ook natuurlijk haha), maar hoe ervaren jullie dit? En hoe gaan jullie hiermee om? |
Innerlijk en uiterlijk. Je wil toch alleen samen zijn met iemand die jij mooi vindt en waarmee het klikt?
|
Het is denk ik vooral wat je zoekt in het contact. Even een korte flirt? Dan is uiterlijk belangrijker. Sta je open voor een duurzame relatie, dan wordt automatisch het innerlijk belangrijker. Maar iemand aantrekkelijk vinden (dat is niet puur uiterlijk) is natuurlijk ook van belang.
|
Sowieso is innerlijk veel belangrijker dan uiterlijk als je echt serieuze relatie wil. Maar het moet allemaal wel in balans zijn. Dus het verschil tussen innerlijk en uiterlijk moet niet te groot zijn denk ik
|
Een matig knap persoon wordt automatisch veel knapper als er een interessante binnenkant aan zit. Ik kan het prima op mensen dieik op foto's saai vind maar net wie ik de hele avond goede ggesprekken en leuke flirts kan hebben.
Andersom ook: iemand die er leonardo Dicaprio-knap uitziet maar geen enkele interesse met mij deelt of mij niet boeiend vindt, wiens idee van kinky seks het standje 'op zn hondjes' is, daar ben ik heel snel klaar mee en dan zal ik er ook geen tweede keer naar kijken. |
Ik vind uiterlijk niet het belangrijkste maar ik vind het wel meetellen. Ik zou niet op iemand kunnen vallen die ik niet aantrekkelijk vind.
|
Ik vind het innerlijk heel belangrijk, het uiterlijk maakt zo veel uit maar het is wel altijd een meerwaarde aan de relatie :)
|
Innerlijk, liever spuuglelijk maar echt heel aardig dan superknap en echt een bitch
|
Citaat:
|
Als ik iemand aantrekkelijk vind, probeer ik er achter te komen of diegene ook nog een leuk innerlijk heeft. Maar kom bijna geen aantrekkelijke/leuke jongens tegen. Dus ik blijf nog een poosje single :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb toch wel bepaalde uiterlijke kenmerken die ik bij jongens heel mooi vind. Als zo'n soort jongen mij aan zou spreken, zou ik eerder een gesprek met hem aanknopen of zoenen dan met een jongen die wat minder mijn type is qua uiterlijk. Wat dat betreft vind ik uiterlijk belangrijk, het is toch het eerste wat je ziet en mensen vormen snel een mening dus je hebt gauw door of het je type is of niet. Maar misschien is die ene ''knappe'' jongen wel een lul, en de minder knappe jongen een top gozer. Innerlijk is dus ook heel belangrijk, maar in eerste instantie ga ik op het uiterlijk af. Maar... blijkt het later dat hij saai is dan geeft het wel weer dat innerlijk ook niet niks is. En al met al misschien wel belangrijker!
|
Citaat:
Nee, maar ik ben nog nooit verliefd geweest! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11. |