![]() |
Ash vs evil dead
Ik vind helemaal mooie ding
|
:lief:*O*:y
|
:yeah:
|
Eerste aflevering echt net in de trein gekeken. Was grappig want mevrouw naast me vond al dat bloed niet zo'n succes geloof ik :D
|
Ik wist helemaal niks van dit :bob:
|
Ik heb nog steeds niet gekeken, maar het staat op m'n laptop, dus morgen ga ik es effe inhalen. Bruce Campbell. :lief:
Bij zat ook al in Fargo. Hoera! |
Eerst beginnen/verdergaan met The Man in the High Castle, Jessica Jones, Supergirl en Agent X en daarna deze kijken :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vergeet ook The Expanse niet (y)
|
Citaat:
|
Heb nog genoeg te kijken op het moment :ghe: http://i28.photobucket.com/albums/c2...ps4vkmcofl.png
|
Ash Ketchum?
|
How very dare you! :Bob:
|
Over Plex gesproken, soft-subs zijn eindelijk gesupport (ookal weet ik niet of dat door een firmware update komt in mijn Chromecast(s), of dat Plex eindelijk een manier heeft gevonden om dat goed te doen, ik gok het laatste); maar dikke prima iig :) Zie dat er in PMS 0.9.14 er nu ook een optimize functie zit; kan je dus van te voren al aangeven of je eventueel bepaalde files alvast wil converten naar een ander format <3
|
Citaat:
|
Aflevering 2 nu :cool:
|
Oh ze zijn maar 30 minuten *O* Door met de volgende *O*
|
Is de stem van de daemon in aflevering 3 dezelfde als die van de alien in Independence Day die "Release Me" zegt via Brent Spiner/Dr. Okun?
|
Nee
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:50. |