![]() |
ik droomde
Dat allemaal oude forumers terugkwamen, waaronder mugen! :'( zo mooi
En toen ging ik kutfilms kijken met dekaloog. Waarschijnlijk om het te vieren. De rest van het forum ging naar een festival. |
Ik ben al de hele nacht wakker :'(
|
Ik heb gedroomd over een crossover tussen mars attacks en marvel superhelden films. Het was best duister, maar fucking vet! De Martians hadden een baai in bezit met een aards schip en waren super sterk Oh shit het was ook een crossover met jurassic park omg wat een vette droom
|
Dan lag spawn again zeker in je bed mee te dromen?
|
Dat is meer jouw droom toch? :bloos:
|
Ik droomde dat ik vliegen kon
ik vloog naar een ver land waar juist een kinderfeest begon dicht bij de zee op ‘t strand Die kind’ren dansten hand in hand niet eentje bleef er staan. De kleine negerkindertjes die huppelden vooraan. Dan kinderen uit Engeland uit Frankrijk en Vietnam uit Polen en uit Griekenland uit Praag en Amsterdam. Was het een droom,wat ik daar zag, of is het werkelijk waar en komen op een mooie dag die kinderen bij elkaar? Ik zie ze dansen op het strand een lange bonte rij; uit iedre stad en ieder land en jij en ik er bij. Mies Bouhuys Ik moest meteen hier aan denken bij de TT. Dat rijmpje vertelde mijn vader me altijd. Best actueel eigenlijk. |
Citaat:
|
I dreamed a dream in time gone by
|
Citaat:
|
Ow!:bloos:
|
Ik hoop dat ik hetzelfde droom als vannacht! Al hoop ik wel dat dekaloog nu met betere films aan komt zetten. :o
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:27. |