![]() |
Wat mis jij in de winkels?
Ik ben benieuwd welke producten jullie missen om in Nederland te kopen.
|
Rode pepers. Geen enkele Albert Heijn in den Bosch verkoopt die krengen nog.
|
Citaat:
Ik zou het prettig vinden als boekwinkels meer Engelstalige boeken zouden verkopen. En als ze dan ook aangeven wat de oorspronkelijke taal van het boek is ben ik helemaal blij :y Ik lees Engelse boeken het liefst in de originele taal, maar wanneer een boek vanuit bijvoorbeeld het Frans vertaald is lees ik hem weer net zo lief in het Nederlands. Nu is dat soms heel lastig te achterhalen als je in de boekwinkel staat :o |
Meer Engelse boek zou ik ook wel chill vinden ja :y Niet alleen pockets en scifi, maar ook de rest.
|
Citaat:
|
Ik mis eigenlijk alleen dat alles 24/7 open is.
|
Citaat:
OT: ik doe mijn boodschappen online meestal, dus zeer prima aanbod. Wat ik wel mis bij ah.nl is gist in een grootverpakking. En qua fysieke winkels vind ik het bijzonder vervelend dat hier de supermarkten niet open zijn op zondag. Ieder jaar mogen in de hele stad een handjevol supermarkten open op zondag vanaf 16:00 en de rest dus niet. :herp: |
Ik wil graag een winkel met buitenlandse producten. Snoep, koek, maar ook gewoon dingen als mac n cheese en vreemde smaken soep en chips enzo. Vooral Twinkies mis ik :lief:
|
Mac n cheese is zoveel lekkerder zelf te maken :o
|
Citaat:
|
wat ik mis in een uitgebreider assortiment van de vegetarische slager. Het zijn overal maar 2 tot 4 producten.
|
Ook bij biologische supermarkten pip?
|
Hier mis ik vooral pepernoten, pindakaas en het stevige brood van Albert heijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zit een hele winkel van de vegetarische slager op de Rozengracht, Pip. We kunnen daar wel langsgaan, als je weer eens in de buurt moet zijn.
Al hebben ze ook een webshop. Ontopic: medicijn tegen kanker. |
ja in Den Haag zit er ook een, maar ik ga niet steeds naar Den Haag voor mijn dagelijkse boodschappen!
edit: webshop is een goeie! Mijn nepfamilie komt volgende week langs en ik wil die tonijn en de andere vissige dingen proberen. |
Citaat:
|
O aidspillen voor n normale prijs. En een teleportmachine zodat ik in wenen kan wonen maar elk weekend mijn lieverds in Nederlandkan zien.
|
Gewoon een non-stop hogesnelheidslijn laten aanleggen, dan kun je in een uurtje of drie van de ene naar de andere plaats. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
OT: Ik wil meer leuke truien met rendieren en ijsvlokken en meer paperbacks. |
Nee, maar 't zou handig zijn, toch?
|
Citaat:
Waarom meer paperbacks? |
Citaat:
Omdat die goedkoop zijn! |
Citaat:
Ik koop tegenwoordig veel boeken bij Book Depository, daar hebben ze ook vaak goedkope/ paperback uitgaves van boeken. |
Ik begrijp ook niet waarom je in het Nederlands niet van die pocketreeksen hebt zoals in het Duits en Frans. Daar verschijnt een tijdje na de hardcover-uitgave in de meeste gevallen een goedkopere paperback-uitvoering. In het Nederland verschijnt, uitzonderingen daargelaten, meestal alleen een grote paperback-uitvoering tegen de prijs van een hardcover.
(Overigens heeft de Duitse praktijk mijn voorkeur: de paperback-uitvoeringen zijn daar weliswaar iets duurder dan bij Franstalige boeken, maar het dragermateriaal is meestal van betere kwaliteit.) |
naakte geile wijven
edit: OP niet gelezen. dat mis ik als decoratie, ik hoef het niet te kopen |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21. |