Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Sinterkerst & Nieuw 2015 (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Hoe vieren jullie Sinterklaas? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1907274)

Daantje_0705 25-11-2015 20:38

Hoe vieren jullie Sinterklaas?

Hoe vieren jullie Sinterklaas? Hebben jullie een Sint en Pieten ingehuurd en doe je nog stiekem en geheimzinnig omdat er gelovende kinderen bij zijn. doen jullie surprises of gedichten of een dobbelspel?

Daantje_0705 25-11-2015 20:40

TS begint. Vorige week heb ik het al gevierd met collega's. We maakten allemaal iets te eten en kochten een kadootje voor vijf euro. We hebben samen gegeten en daarna gedobbeld. Was erg leuk en gezellig en voor vijf euro heb je al zo'n super leuke avond. Heb een heel leuk kado er aan overgehouden.

Met de forumbazen doen we lootjes trekken, gedicht en/of surprise en een kadootje en dan opsturen.

Met vrienden van de sportvereniging gaan we ook dobbelen. We nemen iets te eten of te drinken mee, een oud ding uit huis wat je kwijt wil en een kadootje van tien euro en dan ook dobbelen en samen eten.

Met de vriendengroep hebben we ook lootjes getrokken en gedicht en/of surprise.

Ik vier echt teveel Sinterklaas dit jaar :bloos: Gelukkig zijn twee van de vier dingen al klaar, heb ik voor de vreindengroep het kado al bijna compleet en weet ik voor de sportvereniging al wat ik wil kopen.

Miekje* 25-11-2015 21:29

Lootjes getrokken met forumbazen.

Lootjes getrokken met ouders, zus, zwager en vriend.

Ik speel op 4 december Piet bij de surpriseavond van de kinderboerderij waar ik vrijwilligerswerk doe (y)

Binkyboy97 25-11-2015 22:42

Ik vier dit jaar geen sinterklaas thuis. Ik ga bij mij vriendin voor zwartepiet spelen omdat haar kleine broertje nog gelooft. Dan super snel omkleden en schmink er vanaf halen en dan daar cadeautjes doen.

Elin3 26-11-2015 07:34

Citaat:

Binkiboy97 schreef: (Bericht 33934767)
Ik vier dit jaar geen sinterklaas thuis. Ik ga bij mij vriendin voor zwartepiet spelen omdat haar kleine broertje nog gelooft. Dan super snel omkleden en schmink er vanaf halen en dan daar cadeautjes doen.

Tip: Gebruik een vette crème onder de schmink (vooral rond je ogen), dan kan je de schmink makkelijker weer verwijderen. Ik zat gisteravond met een jongen aan tafel die eerder die dag ook Zwarte Piet was, en die nu nog zwarte "eyeliner" droeg, omdat hij dat restje schmink er niet af kreeg.

Abby. 26-11-2015 10:35

niet

Binkyboy97 26-11-2015 11:08

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 33934953)
Tip: Gebruik een vette crème onder de schmink (vooral rond je ogen), dan kan je de schmink makkelijker weer verwijderen. Ik zat gisteravond met een jongen aan tafel die eerder die dag ook Zwarte Piet was, en die nu nog zwarte "eyeliner" droeg, omdat hij dat restje schmink er niet af kreeg.

Oh bedankt vooor de tip! Was al bang dat ik een uur bezig was met dat spul eraf halen. :)

_melove 26-11-2015 22:40

Wij doen met de klasgenoten een dobbelspel volgens mij.
Met familie gaan we uit eten en thuis hebben we lootjes getrokken.
Met de vriendengroep houden we een pepernotenavond waarbij we lam op de bank hangen met warme choko en pepernoten en gewoon gezellig kletsen, omdat we eig allemaal wel genoeg cadeautjes moesten kopen en het nog druk kregen als surprise- en dichtpiet.
Op stage doen we allerlei sinterklaasspelletjes volgens mij

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:38.