![]() |
Is het normaal dat je laptop meer dan een uur bezig is met 1 update installeren?
Kan het kwaad de laptop toch opnieuw op te starten terwijl ie hiermee bezig is?
:oprechtevraag: |
Nee. Niet normaal. Je kan opnieuw opstarten. Mocht het fout gaan zou je systeemherstel kunnen gebruiken.
Weet je elke update het is? |
Nee, dat staat er niet bij. Ik heb alleen een blauw scherm met deze info. Verder niets.
|
Ik zou t erop wagen. Yolo
|
Het lijkt erop alsof ie het nu gewoon weer gaat doen, braaf :y
|
*o*
Gremlins :lisa: |
Oh die van mij heeft dat geloof ik ook wel eens. Als het 26 updates zijn of zo.
|
ik had laatst windows 7 zonder sp1 geinstalleerd. Je weet niet wat je mee maakt.
|
Ik ga Win10 er maar eens opknallen soonish
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zit een bug in een van de updatecomponenten waardoor je bij de eerste update run (als je alle updates geïnstalleerd hebt) tegen de 4GB geheugen kwijt bent ook nog een keer. Als je het in batches van 20 updates doet gaat het wel goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe kan dat eigenlijk zo walgelijk traag zijn? |
Wat is walgelijk traag? Zowel downloaden als installeren van updates is niet traag, het zijn er alleen Heel Erg Veel.
|
Een volledige update van Win7SP1 + Office 2013 (vanilla) duurt op geen enkele PC van mij langer dan een uur.
|
Ik ben na nieuwe installaties vaak alleen al herhaaldelijk zeker veertig minuten bezig met het zoeken naar updates.
|
Wat heb jij voor pauperhardware dan :confused:
|
In dit geval gaat het om een ca. vijf jaar oude HP-laptop met een i5 van - volgens mij - de eerste generatie. Geen SSD, dat zal ook wel een rol spelen.
|
Mag nog steeds niet zo lang duren. Dan is er echt iets stuk.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48. |