![]() |
Welke zwemdiploma's heb jij gehaald?
Poll volgt.
Zwemdiploma's oude stijl en eisen (tot circa 1998): http://stefan.borsatoweblog.nl/uploa...r6rrgxwiso.jpg Zwemdiploma's nieuwe stijl en eisen (vanaf circa 1998): http://www.npz-nrz.nl/downloads/imag...or%20klein.jpg |
oude stijl, alleen B.
|
Citaat:
|
Oude stijl A, B, basisvaardigheden
|
Geen, alleen op z'n hondjes.
|
A,B,C, zwemvaardigheid 1,2 en reddingszwemmen
|
Oh jah, reddingszwemmen heb ik ook.
|
Oude stijl, alleen A. Afgezwommen voor B maar gezakt. :(
|
Nieuwe stijl, A twee maal, en nieuwe stijl B.
|
Allesss
|
Ik verdrink nog altijd half in water waar ik niet kan staan :bloos:
|
A
|
Ik heb reddinszwemmen trouwens alleen maar omdat ik dacht dat ik ooit een Korreltjezout zou ontmoeten die ik wil redden van de verdrinkingsdood.
|
A, oude stijl. Geen B, want durfde niet te duiken en onder water te zwemmen. :o
|
Ik durfde trouwens wel te duiken enzo maar ik kan geen borstcrawl. Nog steeds niet. Ik verdrink dan.
|
reddingszwemmen heb ik trouwens ook :o
|
Citaat:
|
Alleen A, nieuwe stijl.
|
Ik voel me altijd best wel een visje in het water :o Ik drijf makkelijk.
|
A, B, basis, zwemvaardigheid 1, 2 en 3, reddend zwemmen 1 en 2, balvaardigheid 1 en snorkelen 1 bitchezzzz :yeah:
|
A en B, oude stijl.
|
Geen :ghe:
|
Ik ben van plan om weer 'zwemles' te nemen, want ik wil mijn technieken verbeteren en ik wil borstcrawl leren:o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
A, B, C nieuwe stijl. Dit moest van mijn ouders. Ik had een hekel aan zwemles, dus was blij dat ik de diploma's had
|
borstcrawl moest je toch kunnen om B te halen?
|
Ik wist niet dat er een "nieuwe stijl" was. Wat zijn de verschillen in eisen?
Ik heb oldskool A, B en C zoals praktisch alle autochtonen waar ik opgroeide btw :confused: Citaat:
|
Tot en met Basis oude stijl en zwemvaardigheid 1.
|
Oude stijl A en B + allerlei certificaten met ludieke dierennamen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor het nieuwe A-diploma moet verder ook een paar meter onder water worden gezwommen. |
Citaat:
Ik vind die nieuwe ook maar een lelijk diploma btw. |
Citaat:
|
Ik hou trouwens altijd nog steeds mijn neus dicht als ik onder water ga. Ik krijg het trucje maar niet onder de knie waarmee ik zorg dat er geen water in m'n neus komt. Heb me er maar bij neergelegd. Maar borstcrawl en fatsoenlijk duiken kan ik daardoor niet echt. Verder vind ik zwemmen fantastisch.
|
Heel langzaam door je neus uitademen werkt ook niet? Hét trucje kon ik eerst ook niet maar dat werkte wel en opeens kon ik toen ook hét trucje zeg maar.
|
Citaat:
Ik kan ook geen briesend paard nadoen. Zo met lucht langs je lippen blazen enzo. Dus ik zal wel gewoon een afwijking hebben :p |
Citaat:
|
Je kan toch ook vragen of een vriend/kennis/familielid je het een beetje wil leren. Op vakantie ofzo. Zo ingewikkeld zijn de basisslagen echt niet.
|
Da hebbe wij ni hier.
|
Citaat:
Jezus mensen, waarom maken jullie het leven zo fucking moeilijk. |
Citaat:
|
Welk trucje :lisa:
|
Citaat:
|
Daar hebben wij het nooit over gehad. Wij moesten gwn door een gat zwemmen, klaar. :p
|
Volgens mij gaat dat bij de meeste mensen automatisch goed zonder dat ze er een trucje voor hoeven aan te leren of er over na hoeven denken. Meestal ga je bij dat soort dingen juist flippen als je er over na gaat denken. Maar wel vervelend abby..
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19. |