![]() |
goedkope vliegtickets
|
Waar gaan we heen?
|
Naar de sterren :lief:
|
Dublin is leuk (y) maar ik vond Ryanair verschrikkelijk.
|
Citaat:
|
Ryanair is de hel inderdaad. Hoe ze het voor elkaar krijgen om die stoelen naarder en oncomfortabeler te maken dan €5 tuinstoelen van de Xenos is me echt een raadsel. En dan al die vieze truukjes om je aan extra kosten te helpen die je moet omzeilen. Fuck dat.
|
Maar goed van deze lijst zou ik Porto, Krakow, Malta, Sardinië, Sicilië, Marrakesh en Madrid op zich best graag 'ns bezoeken.
|
Is het erger dan easyjet?
Ik heb zitten kijken bij Dublin, want daar ben ik nog nooit geweest, en je zit maar een uur in't vliegtuig ofzo en de vertrektijden vielen ook best mee. En voor 20 euro een retour moet je eigenlijk ook niet zeiken. :o |
Sardinie is super mooi!
Ik heb geen ervaring met easyjet maar mijn vriend vond dat minder erg. |
Citaat:
|
Ik voel een Dublin-meet aankomen!! *o*
|
|
Okee wanneer?
|
Ergens vlak voor Kerst!
|
Citaat:
|
Ik vond EasyJet een verademing na Ryanair :o Maar goed, afgelopen jaar voor max 50 euro per retour door half Europa gevlogen met Ryanair, dus dan mag je verder nergens over klagen.
Spoiler
Ik vlieg vrijdag trouwens naar Dublin met Aerlingus. Geloof ook maar 40 euro voor een retour ofzo (Y) |
Met Emirates is een retourtje Kuala Lumpur trouwens ook maar 600 euro :lief:
|
Emirates is wel goed :y
|
Citaat:
|
Ik ben net terug uit Dublin en dat was leuk!
Gisteren in die storm geland en de stewardess vroeg na de landing of iedereen okee was terwijl ik het nog mee vond vallen :herp: |
Citaat:
|
Hahaha, zo kan je het ook opvatten ja. :cool:
|
Vliegen ze ook buiten Europa?
|
Citaat:
|
Citaat:
Anyhow, als je ziet waarmee TUI hun klanten naar Mexico vliegt, dan is Ryanair zo slecht nog niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goede reacties, mensen. (Y)
|
First class Emirates is beter dan Ryanair.
|
Op een spijkerbed over de oceaan is beter dan Ryanair.
|
Maar wel voor een tientje naar Spanje
|
Ik vlieg graag met Transavia of KLM. Stukje duurder maar veel beter.
|
Ik vlieg graag met donald duck.
|
Schattig als mensen Transavia en KLM als zo ongeveer het hoogtepunt van kwaliteit beschouwen :bloos:
|
Citaat:
Verder weg: Gesubsidieerde airlines uit de Zandbak :cool: |
BA is ziektes. Kost fucking veel geld en je moet ook nog eens zelf je vreten betalen.
|
De beste airline van Europa is Aegean Airlines. Daar krijg je nog warme maaltijden op een vlucht van 2 uur.
|
Citaat:
Waar vliegen die allemaal op? |
BA is trouwens intercontinentaal wel veel beter dan andere airlines.
|
Yeah ik zat erover te denken om volgend jaar met BA naar de VS te gaan maar Delta is eigenlijk best prima ook en die hebben een directe vlucht. Met BA wordt dan óf met American want OneWorld, óf AMS-LHR-ORD-SLC. Als er niet nog een overstap tussenzit.
|
Delta is een prima airline. American ook. Helaas is de service op binnenlandse vluchten in Amerika zeer matig.
|
8 dollar voor een wodka tegenwoordig. Tingding. En vluchten naar Canada zijn ook gewoon "domestic", ook als het vijf uur verderop is :herp:
|
Boston - Hawaii is de langste domestic vlucht ter wereld en is langer dan de meeste vluchten van Europa naar de oostkust van Amerika en toch is het enige wat je bij American krijgt een snackbox.
|
Bij Southwest kregen we wel iets te eten en drinken op een binnenlandse vlucht die niet eens heel lang was.
|
Virgin America scheen ook wel aardig geweest te zijn. Is nu Alaskan toch? Geen idee hoe die zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40. |