![]() |
Wat zeggen jullie na dat jullie 'Het' gedaan hebben?
"Wat zeggen jullie na dat jullie 'Het' gedaan hebben?"
De titel spreekt voor zichzelf :D :D :D |
hehe nou wij zeiden: kut ! dit hadden we niet moeten doen, nu moeten we het me ma wel vertellen, want 'k moet naar de dokter....
jaja wij zijn oh zo romantisch |
wat zeg jij na het eten, na het douchen, na het fietsen, na het sjoelen?
Verschilt toch altijd. (denk ik dan) |
aan tafel !! :D :p
|
''getver'', we liggen dan in een soort poel van lichaamsvochten, eerst is dat lekker warm maar dat kewlt af en tsja dan is het niet prettig meer
|
Meestal het 1e kwartier nix :o :D, en daarna praten we gewoon wat na....maar dat kan echt over vanalles gaan :D
|
Vanmiddag zei hij: "Ik ben op jou."
Klinkt best belachelijk zo, maar op dat moment was het keilief. En nee, wij zijn nog niet in het ik-hou-van-je-stadium beland, dus moeten we het hier maar mee doen. |
Ik hou van je, en dan een lief kusje :o :p
|
idd ik hou van je, en nog ff wat na praten!
|
ik hou van je ... ik heb een beetje hekel aan die woorden haha.. om dan te zeggen bijvoorbeeld :p
tegenwoordig wordt dat gezegd volgende dag gaan ze vreemd of maken het uit (komt niet altijd voor natuurlijk :D :D ) |
"Zo... lekker hè?"
|
"zo, nu moet je wle met me trouwen" :rolleyes: :p
|
"het geld ligt op het nachtkastje, tot volgende week"
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"EN nou Opdonderen!" en
"Biertjuh?" schijnt ook vaak voor te komen. |
Niet dat ik het me kan voorstellen dat ik ooit mijn maagdelijkheid kwijt raak. Maar als het wel zou gebeuren, en het zou tegen vallen dan. Dan zou ik zeggen:
Hey !! Ik wil mijn geld terug :( -Desecrator |
"Damn... zucht" als het lekker was en anders zeg ik nix
|
Ik zeg vaak fucking hell! of Sweet Jesus
Dit alleen omdat we altijd te lang doorgaan , dik 4 uur soms :| dan benje wel moe en mag je wel vloeken |
"peukje"? :D
Xje voor Mous, Loes |
ff biertje pakken...
|
"Het was weer heerlijk coby"
|
...ik hou van je... :)
|
zo dit was wel een record. 23 seconden.
nee weet ik veel. ik zeg elke keer wel wat anders maar het komt er steeds wel op neer dat ik van haar hou of dat het lekker was |
Citaat:
MAg ik je zomaar een vraag stellen? BEn jij nou echt 26 of is dat zomaar een leeftijd. Ik vroeg me dat al een tijdje af. Is ook nog nuttig voor op dat andere topic om te weten. Dan weet ik of je nog op school zit, of al full time werkt. Doe je dat? Sorry mensen, dat ik effe dit er tussen gooi. |
Citaat:
|
meestal krijg ik er niet veel meer uit dan
o my g0d |
Ehm... weet ik veel... iets van:'Vond je het fijn?' of 'Fijn he?' of... pff... 'Slaap lekker..'
|
Citaat:
Zoiets :o |
uhm dat verschilt... soms ik hou van je maar vaak zeggen we nix ofzow dan knuffeln we nog na met een big smile op one gezicht of wat dan ook :)
|
geilllll :rolleyes:
|
Citaat:
Citaat:
Uiteraard werk ik full time, uitkering trekken terwijl je gezond bent vind ik wel het lameste wat je kan doen. -Desecrator |
"dankjewel" zeg ik wel vaak blijkbaar :D
Soms ga ik K3 zingen ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
"nou, jij hebt t duidelijk meer naar je zin gehad dan ik."
|
zo nu even eerst een bavaria.....
gevolgd door, TerinG Kan je die Kanker troep niet in je houden? je maakt me dek bed vies...... |
Nouja, verschilt nogal. We zeggen dan iig nooit 'ik hou van je', op andere momenten wel, maar na/tijdens sex juist helemaal niet, weet ook niet waarom..
|
Citaat:
|
"Wat wil jij voor ontbijt?" :o
|
Citaat:
"Was it as good for you as it was for me?" |
"wassie goed?" ;)
|
Citaat:
|
Tja, wat zeg je in zo'n geval?
- Kga meer weer eens - De groeten aan je vriend - M'n geld is op, sorry - Ik hou van je .. poes - Ik heb wel eens beter gehad |
sigaret? vuur?
(ja, een van de weinige situaties dat k rook :p:o) of ff niks zeggen en dan; genoeg? (als in: Hint) |
en nu wil ik een J'tje ;) ook ?
|
Mijn vriend is meestal zo van: Zow.... *zucht* *kus* truste
:( |
"Ik hou zo veel van jou" :)
|
dat verschilt
- kut, moet gaan! - tis hier een beetje nat..... - kheb honger of we beginnen gewoon ineens spontaan te lachen :confused: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:45. |