![]() |
Eerste relatie?
Ik ben een meisje van bijna 16, en ik ben nog nooit verliefd geweest of een vriendje gehad.
Ik weet dat iedereen anders is en dat mijn situatie eigenlijk wel normaal is. Maar ik vroeg me af, wanneer had jij je eerste relatie\liefde? |
Nog steeds niet verliefd geworden dus tot nu toe single life voor mij.
|
.
|
12
|
Eerste keer verliefd 17, eerste vriendinnetje 20. Eerste langere relatie 21-22
|
volgens mij ben ik het geworden, 3 weken geleden. Vooral niet naar zoeken ook, het overkomt je gewoon. xx
|
Volgens mij was ik 14 toen ik voor het eerst echt verliefd werd, op een meisje dat best verweg woont en waar ik al wel bevriend mee was. Ik heb haar begin dit jaar verteld dat ik haar leuk vond. Met hulp van vrienden, want anders durfde ik het haar niet te vragen. Aan het eind van de zomervakantie vroeg ik wat ze van mij vond. Helaas was ze niet verliefd op mij. We zijn nogsteeds vrienden, maar ik denk dat ik haar nogsteeds een beetje leuk vind.
|
Iedereen doet dingen op zijn eigen tempo. Ik heb wat soortvanvriendjes gehad van 12-14, en serieuze relaties van 15-18, 18-23 en 23- heden. Van al die partners was ik de eerste vaste vriendin. Het verschilt dus heel erg per persoon. En dat is prima.
|
Ik was altijd verliefd, zo lang als ik me kan herinneren :ghe:
Voor het eerst gezoend toen ik 14 was, mijn eerste serieuze relatie was vanaf m'n 15e. |
Eerste afstand relatie op me 10e, eerste korte relatie rl 11e en eerste langsdurige rl relatie op me 15e.
|
Toen ik 14 was werd ik verliefd, dat heeft 3.5 jaar geduurd
nu ben ik 18 en heb ik eigenlijk voor het eerst echt het gevoel van verliefd te zijn :D dus mijn eerste langdurige relatie was op mijn 14, mijn eerste echte serieus relatie is nu op mijn 18 |
Eerste serieuze relatie nooit
Eerste verliefdheid nooit |
Toekomstvisie: alleen met 100 katten
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
op mijn 4e ofzo XD! dat was zoals je waarschijnlijk wel kunt verwachten was dat niet echt serieus!
|
15e eerste relatie
|
11e maar die was niet echt sirieus... meer een beetje knuffels geven enzo.. maar MIJN echte 1e relatie was op mijn 14e
|
ik ben geloof ik een beetje een laatbloeier. ik spreek wel af met jongens en met 1-tje heb ik een tijdje terug een aantal maanden gedate. ook 1 minder serieuse relatie op mijn 16e. ik wacht het gewoon geduldig af tot het me overkomt, want ik snap dat je het niet kan forceren. heb toevallig ook 2 vriendinnen die nog nooit echt verliefd zijn geweest, dus ben gelukkig niet de enige.
|
5 maande gelede hadk mn eerste relatie ma das al gedaan...kheb al een ander meisje waar k nu al 3 maande me same ben☺
|
op mijn 12e verliefd, vriendje nog niet, ik ben nu 13
|
11e eerste x verliefd (verder 12-13)
Eerste x gezoend (13, gisteren) En eerste vriendje 12, maar niet heel serieus ofz was maar 1,5 maand |
de eerste keer dat ik echt verliefd was 9 vrij vroeg
toen ik 11 was 9 maand met iemand gehad ben nu 12 en ben mom verliefd |
Eerste keer verliefd toen ik 12 was ongeveer.
Eerste keer gezoend toen 15 was. Nu sinds is 16 ben al serieuze relatie met hele oude vriend en ben nu bijna 18! |
1e relatie - 13 (die is nu nogsteeds bezig en bn al bijna 15)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben 17, heb wel meiden leuk gevonden, echter nog nooit een relatie gehad omdat het er niet meer van kwam: ik wist niet goed wat te doen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39. |