![]() |
Seksuele voorlichting
Citaat:
|
zoek het gaatje
|
Als een man en een vrouw elkaar heel lief vinden, vinden ze het fijn om dicht bij elkaar te zijn. Dan doen ze hun kleren uit en gaan ze tegen elkaar aan liggen. De man stopt vervolgens zijn piemel in de vagina van de vrouw (Wat die dingen allemaal zijn vertel ik later wel). Daarna beweegt de man zijn penis in de vagina van de vrouw. Dat geeft een lekker gevoel. Negen maanden later komt er dan een kind uit de buik van de vrouw. Dit was een korte samenvatting van les 1.
Deed ik het goed vertellen? |
Houdt de man dan al die negen maanden zijn penis in de vagina van de vrouw?
Ben benieuwd naar les 2! *O* |
Waar ben ik aan begonnen...
Nee. De man stopt zijn penis heel even in de vagina. Na een tijdje komt er een soort wit spul uit. Als dat spul in de vagina komt, komt er 9 maanden later een baby uit. Met les 2 gaan we het hebben over de man, de vrouw en het verschil tussen deze twee. Welke wil je eerst horen? |
Ah oke.
Ik weet niet welke verschillen er zijn dus ik kan niet zeggen welke ik eerst wil horen :ghe: |
Nathan :ghe: :d
|
Een man heeft een piemel. Dat is een soort worst. De man heeft ook ballen. Die hangen onder ie worst.
Een vrouw heeft een vagina. Daar moet een piemel in (4x vrolijk herhalen). Aan de ingang van de vagina zitten ook een soort flapjes. Tussen die flapjes zit ook een bolletje. Als dat bolletje wordt aangeraakt, krijgt de vrouw een fijn gevoel. Een vrouw heeft ook borsten, da zijn die ronde dingen die aan de voorkant zitten. Einde van de les. Ik ga pitten. Houdoe he |
Is dat niet vies allemaal?
Ik durf nu niet meer te gaan slapen... Ben bang dat ik nachtmerries krijg :( Maar dankjewel voor zover. Slaap lekker! |
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Anders wil jij het hem persoonlijk wel leren.
|
Waar is Mephisto met de powerpoints?
|
Powerpoints? :o
|
Dat is een presentatie met plaatjes
|
Oeh :ertur:
|
Ja maar het zijn geen geile internetfilmpjes hė!:nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oke... Daar gaan we weer...
Hauw toe meek beebies mee oezelf: Stap 1 - da gee nie Stap 2 - bende ne jongen, vat dan oewe lul in de hand. Bende n meiske, leg dan oe hand op die flapjes Stap 3 - doe mee die hand de grootste hit van Winnie de Pooh, 'op, neer, nog een keer', na. Dat was dan hoe je mee oezelf baby's maakt. Waarschuwing: deze handelingen hebben geen baby als gevolg. |
Too much :P
|
Citaat:
:D |
Ok lieve kijkbuiskindertjes: alles kan seks zijn. De enige grenzen zijn jouw fantasie, andermans grenzen en de wet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij zou er echt rijk van kunnen worden door die training te geven. Pure wetenschap was het.
|
Citaat:
:bloos: :D |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
De theorie lessen snap ik wel. Wanneer beginnen de praktijk lessen?
|
Citaat:
|
Beginnen bij het begin lijkt me :P
|
oke, bij het begin beginnen.
Jongen of meisje? Hoe kom ik hier achter? Kijk in je broek. Zie je een worstje: je bent een jongen. Zie je flapjes: meisje. Opdracht 1: wat zie je? Kruis het juiste hokje aan. ( ) flapjes ( ) worstje ( ) je moeder |
Ik zie al het bovenstaande. Wat betekent dat?
|
Citaat:
Maar ik ga weer pitten. Houdoe o/ |
wat wil je weten nathan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat was kebabtetten toch?
|
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Dus... Als jullie mijn zeer professionele raad nog nodig hebben, geef maar een gil.
|
Citaat:
|
Hoe dan wel?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:34. |