![]() |
Wanneer ben jij voor het laatst onderuitgegaan met de fiets?
Vertel!
|
Vorige week na de naborrel van werk. Had lang gewerkt, beetje dronken en het was spekglad.
|
Is er al nachtvorst geweest dan?
|
Ja, vriend van mij heeft twee polsen in het gips door uitglijden met de fiets. Was heel verraderlijk zo hier en daar een ijslaagje.
|
Twee polsen? Hoe heeft hij dat klaargespeeld?
|
Geen idee, hij reed wel iets van 30-35 km/h.
|
Dat kan ik me geloof ik niet meer herinneren.
|
Citaat:
|
Te lang geleden!
|
Paar jaar geleden toen er sneeuw lag. Heel dramatisch natuurlijk maar niks kapot
|
Paar maanden geleden aangereden. Toen was het asfalt wel hard ja.
|
April/mei volgens mij. Mijn voorspatbord schoot los tijdens het fietsen waarna mijn voorwiel blokkeerde en ik leerde vliegen. Afgezien van wat schaafwonden geen letsel. Vorig jaar november wel sleutelbeen gebroken toen ik onderuit ging op mijn racefiets. ;) (y)
|
Toen ik 13 was. Gekneusde ribben doordat ik op mn stuur landde. :herp:
|
paar jaar geleden, trambaan was niet goed zichtbaar omdat er overal plassen lagen na hevige regenbui. Ik bleef vastzitten tussen de rails en smakte zo op de grond in een plas :ghe:
|
2010 ofzo, een van die jaren dat er een maand lang sneeuw en ijs lag, en de lange klinkerstraat waar ik woonde levensgevaarlijk was :s
|
Naarste val op m'n fiets was toen ik om half zes 's ochtends in een ijskoude plensbui kranten aan het bezorgen was, en de stuurstang brak. -O-
Oh en die keer dat ik bij mijn buurmeisje achterop zat en mijn voet tussen de spaken kwam :herp: (n) Oh en die keer dat ik de helling bij de politiebrug afracete, een molshoop raakte en over de kop ging :ghe: |
Eigenlijk een wonder dat ik nooit iets gebroken heb ;x
|
Euh, met .sann achterop de fiets in de sneeuw was de laatste keer denk ik?
|
Gezellig.
|
Dat was het zeker. Zoveel grapjes gemaakt :D
|
Een jaar geleden toen ik iemand nadeed die dronken was, maar was ik zelf ook een beetje. Daarbij mijn kin opengehaald (waar al een litteken op zat). En dat was nog maar het begin van de avond :ghe:
|
Hmm toen het hard vroor, weet niet of dat vorig jaar was of 2 jaar geleden.
|
Ergens begin dit jaar denk ik, toen het onverwacht gevaarlijk glad was in een straatje.
|
Een paar jaar geleden kan ik me nog goed herinneren, toen viel ik gelijk een gat in mijn nieuwe spijkerbroek :(
|
Paar weken terug nog :D
|
Toen ik nog fietste, dus al heel lang geleden. Ik kan me vooral nog een val herinneren toen er ijs lag in een bocht die ik nam. Nogal hard, want die bocht kwam na een brug :o maar ik gleed gewoon onderuit, er was echt niks aan de hand.
|
Paar weken geleden met de brommer trouwens, toen ging ik vol op de rem om niet frontaal op een auto te klappen (we hadden elkaar te laat pas gezien) en mijn band was een beetje zacht, dus voor ik het wist, lag ik. Geschaafde dikke knie, pijnlijke enkel, verder niks, gelukkig.
|
3 jaar geleden toen er sneeuw lag. Onder de sneeuw lag ijs en daarover gleed ik uit En viel van de fiets. Vervolgens gleed ik zelf de heuvel af
|
Toen ik 18 was en een auto die de binnenbocht nam frontaal op me reed.
|
Ik ben in mei achterover van de bagagedrager van een fiets gevallen en heb mezelf opgevangen met mijn achterhoofd. Zeg maar dag eigen risico!
|
Vorig jaar, reed van een brug af en iedereen voor mij was geflikkerd en daar flikkerde ik lekker boven op (y)
Superfijn :ghe: |
Geen idee, sowieso meer dan vier jaar geleden!
|
Vorig jaar rond deze tijd, ik gleed uit omdat het glad was. en toen viel ik in de eendenstront!
|
Beter dan in de hondenstront.
|
2 jaar geleden de dag voor sinterklaas. heeeeel veel jägermeister, glad, hersenschudding, voortand naar z'n gortje, mooi litteken op mn neus.
|
Toen ik net werkte en nog in mijn oude huis woonde op een fietsbruggetje omdat het glad was (dat is sowieso >6,5 jaar geleden omdat ik nog in mijn oude huis woonde), of na de bruiloft van vrienden van mijn vriend waar we zoveel gezopen hadden dat mijn vriend me een kusje wilde geven op de fiets naar huis, onze sturen toen in elkaar kwamen en we vielen, ik op zijn fiets met mijn fiets op me. Ik was bont en blauw en zijn stuurpen was gebroken (de fietsenmaker vond het een wonder dat het bij blauwe plekken was gebleven :o )
|
2007
|
1,5 jaar geleden ben ik (nuchter) op een mooie zomerdag in een rustige 1 richtingsverkeerstraat tegen een parkeerde auto geknald :herp:
|
1996, op weg naar school.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13. |