![]() |
Wat is jouw grootste Guilty Pleasure qua slechte tv-series/programmas?
Vertel!
Ik heb er eigenlijk teveel om te kiezen, vooral als ik sporadisch de tv aanzet want vaak heb ik dan geen energie meer om echt iets te volgen dus dan kijk ik Roy Donders of TLC, iets met bruidsjurken of veel te dikke mensen :cool: Van wat ik zelf opzet qua streaming/series is Project Runway denk ik wel de ergste :o Of Glee, maar dat heb ik al een hele tijd niet meer gezien.. |
Doctor Pol en the dog whisperer. Tijdens luie weekends.
|
Awkward
Faking it Anger Management En recent heb ik ook alles van Sabrina, the teenage witch terug gekeken :bloos: |
Ik heb er vrij veel.
Say Yes To The Dress is wel een grote denk ik. |
Utopia, nog meer voor mannen en geordie shore.
|
Citaat:
Gossip Girl de eerste seizoen zijn trouwens ook geweldig om terug te kijken :lief: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dingen als As Told By Ginger kan ik ook met plezier terugkijken :y |
Citaat:
|
Awkward., Hoarders/Hoarding: Burried Alive, en toen het nog niet afgelopen was Glee.
|
|
Two and a half men.
|
Storage Wars!
|
Early Edition :o lekker hallmark
|
Geordie shore :lief:
|
Misschien wel The Wonder Years.
|
Laten we zon zuipen ziekenhuis ook niet vergeten.
|
Zo'n beetje alles van TLC :O(Y)
|
Citaat:
|
Ik heb geen guilty pleasure wb tv, want als ik het awesome vind, dan vind ik dat en /care wat anderen vinden. Zover ik weet kijk ik geen programma's waar ik niet over durf te praten.
Programma's over dikke mensen die proberen af te vallen vind ik trouwens briljant, ik kijk tegenwoordig Losing it met Jillian Michaels op YT en dat is echt fantastisch :lief: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou ik vind het niet echt een guilty pleasure maar awkward., faking it, say yes to the dress. Maar omdat ik (nog :p) 16 ben, vind ik dat prima. En en en ik vond beauty and the geek altijd zo <33333
Guilty pleasure is mss dat ik barbie academy een jaar geleden heb gekeken :bloos: |
Citaat:
|
Secret eaters is leuk, ja :y Ik verbaas me er altijd over hoeveel die mensen eten zonder het zelf door te hebben.
|
Citaat:
|
Een huis vol :o
Volgende week komt het weer :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geordie shore!
|
Secret Eaters, supersize vs super skinny en alle top model dingen. En Masterchef. Programma's over eten :lief:
|
Expeditie Robinson
|
Citaat:
|
Ik hou van Holland, miljoenenjacht, een tegen 100, the voice :o:o
Ik hou gewoon van gezellige familieprogramma's :o |
OMG, Ik hou van Holland ja. Misschien nog wel fouter dan Say yes to the dress :o
|
Net weer Beauty and the Geek gekeken en het is leuk *o*
|
Citaat:
|
Diverse sitcoms
Slechtste chauffeur van Nederland Bonje met de buren |
Citaat:
|
Achter gesloten deuren !
|
Citaat: