![]() |
Wanneer heb jij voor het laatst teveel gegeten?
Ik heb net heel veel kipkerrie gegeten. :bloos:
|
Praktisch elke keer als ik sushi eet. De laatste keer is een paar weken geleden bij Ieke.
|
Zaterdag :P Gourmetten en heel veel pepernoten.
|
Citaat:
|
Elke avond wel :bloos:
|
Zaterdag, eerst uitgebreid geluncht met opa&oma 1 vervolgens heel veelvlaai bij opa&oma 2, en s avonds uit eten met mn ouders met oa 300 gram entrecôte en een enorme hoeveelheid panna cotta. Ze hadden me bijna naar groningen terug kunnen rollen.
|
Gisteravond teveel chips:ghe:
|
Echt echt teveel misschien anderhalf jaar geleden voor het laatst. Heb echt al lang geen eetbuien meer. Zit wel regelmatig best een beetje vol maar niet heel heel erg vol.
|
Kan dat dan, te veel eten? :confused:
|
Eigenlijk niet als je gezond in hoofd en lijf bent!
Maar ik heb wel eens binnen een uur een reep chocolade, een hele pot pindakaas met wat scheppen suiker en een halve pot mayonnaise gegeten. En dat is echt op elke manier teveel. |
Een minuut geleden
|
Ik heb wel heel veel zin om weer teveel te eten :lief:
edit: ha, dit vlak onder mijn eetbuipost. Ik bedoel niet te-teveel. Maar gewoon, een beetje teveel. Dat het lekker is en je lekker vol zit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vorige maand bij een Argentijns restaurant, zoveel vlees. :bloos:
|
Citaat:
|
Omdat ik mezelf en de wereld haatte en weinig discipline heb :y
|
Citaat:
|
Ik jullie ook niet :lief: ik heb overal liefde voor maar nog steeds geen discipline!
|
Elke dag. Ik kan een bord niet vol laten en als een pan op mijn kamer staat moet die ook leeg.
|
Afgelopen zaterdag, teveel pepernoten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had vanavond een all-you-can-eat sushi vreetfestijn met collega's en aangezien je geen restjes mag overlaten, de ogen van mijn collega's groter zijn dan hun maag en iedereen weet dat ik een vuilnisbak ben, heb ik íéts meer gegeten dan gepland. Wel fucking lekker though.
De ergste keer was de vorige keer eten met collega's. Ook all-you-can-eat, maar dan bij een toko waar ze echt duizent dingen hadden en je zelf mocht opscheppen. Dat resulteerde in 6 borden met voer en na afloop uren met buikpijn liggen zweten op de bank. Ik heb iig wel m'n geld eruit gevreten. :o |
Laatste keer sushi zat ik ook stampvol, maar toen ben ik wijs gestopt met dooreten. :p
|
Citaat:
|
Sushi idd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gefrituurde sushi? :confused:
|
Citaat:
|
Wat klinkt dat goor zeg:d
|
Het scheen ook heel goor te zijn :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja of soms niet gefrituurd, maar teriyaki spiesjes in dikke lagen olie en de gebakken rijst etc. Als je het echt puur bij de sushirolletjes met vis houdt, moet je echt je best doen om teveel te eten volgens mij.
|
Ah op die manier. Gefrituurde sushi klinkt wel als slechte fusion :y
|
Citaat:
|
Wasabi is te lekker btw. :lief:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik snap niet wat er echt moeite aan doen is aan zo een promoboot opvreten of 7 keer gaan opscheppen.
|
promoboot?
Bij de meeste AYCE sushi waar ik geweest ben, mag je 5 rondes van 5 sushi bestellen of zo, maar de laatste ronde is dan meestal toetjes. Dus als je puur alleen losse sushi bestelt heb je dan 20 sushi dingetjes.. daar zit ik wel vol van, maar niet buikpijn-vol denk ik. |
Ik ben bij heel wat AYCE-sushitenten geweest en mocht altijd onbeperkt aantal rondes ;p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voorwaarden oké, maar jij bent eigenlijk gewoon in niet-AYCE-restaurants geweest :p
|
Citaat:
Citaat:
In de praktijk gaan de meeste lijstjes natuurlijk meestal tot 5 rondes (en als ie vol is krijg je een nieuwe) en is het in de gegeven tijd vrij knap als ze de sushi snel genoeg brengen en als je snel genoeg eet om ook meer dan 5 rondes te halen. Maar volgens mij kan het wel zo'n beetje overal. |
Klopt, toch noemen ze het wel zo :P Bij het Sushi ding vlakbij mijn huis zit er een tijdslimiet van 2.5 uur aan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:48. |