![]() |
hoe kan ik merken of ze me leuk vind
hey hoe kan ik laten merken of ze me leuk vind
we zijn al effe terug contact aan het maken met elkaar ma hoe merk of ze me leuk vind ik of kan ik haar terug kan versieren |
De meest zekere manier om daar achter te komen is het door het simpelweg te vragen.
Als je daar nog niet aan toe bent moet je er voor zorgen dat jullie samen leuke dingen doen. Vaak afspreken etc. Tijdens die momenten dat je elkaar ziet kan je aan haar lichaamstaal en haar gedrag ook wel merken of ze wat in je ziet ja of de nee. Oogcontact is heel belangrijk en samen lachen bijvoorbeeld. Op zulke momenten dat jullie samen zijn hoef je ook niet bang te zijn om haar gewoon te zoenen. Daarna kun je vragen iets als: "hey, we chillen al een tijdje en ik vind je echt leuk." En dan haar reactie afwachten. Ikzelf ben nooit in zo'n dergelijke situatie geweest ala hierboven. Ik weet dan ook niet of het handig is om te vragen, "ben je ook verliefd op mij?" Of iets dergelijks Succes |
Zorg dat je tijd met haar doorbrengt en probeer eens iets met z'n tweeën af te spreken. Als ze daar voor open staat is dat vaak al een goed teken (y)
Zorg eerst voor goed contact en wat momenten samen voor je over je gevoelens voor haar begint. |
ik denk dat het het beste is het gewoon te vragen ... durf je dat niet? dan kan je het altijd nog aan een vriend vragen of een vriendin van haar... durf je dit ook niet? dan zou ik gewoon aardig tegen haar zijn en een veel met haar praten... geef af en toe complimentjes en vraaggewoon dingen aan haar zoals 'hoeveel is 5x7' slaat natuurlijk helemaal nergens op maar zo trek je een beetje de aandacht van haar.. laat gewoon het meisje de eerste stap zetten!!!
ik weet dit omdat een jongen dit ook zo bij mij heeft gedaan... en ik vond het ook een goede versier truc. veel suc6 |
Ik zou naar haar lichaams houding kijken. Als je iets doorkrijgt zou je bijvoorbeeld de zet kunnen zetten om het aan haar te vragen.
|
meisjes staren vaak naar jongens die ze leuk vinden, ze proberen hem vaak "per ongeluk" aan te raken, ze proberen zo veel mogelijk bij hem in de buurt te zijn, ze proberen oog contact te maken, ze proberen zelfde meningen te hebben.
ik hoop dat ik je hiermee een beetje help.....en kan je misschien even naar mijn probleem kijken, want ik heb jongens nodig die reageren!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24. |