![]() |
Black boys
Hebben andere mensen dat ook? Ik voel me sneller aangetrokken tot een donkere man/jongen dan tot een blanke. Maar ik ben zelf blank?
|
Dat hebben wel meer mensen en het is niet raar of zo.
|
Oké gelukkig... maar hoe kan dat dan als ik zelf blank ben?
(Niks racistisch ofzo, ik vind donkere mensen juist heel aardig ) |
Oh ja en kunnen jullie misschien namen van donkere , knappe mannen noemen?
|
Citaat:
|
Zogenaamd discriminerend,
Dat bedoelde ik nou niet?? Vgm moet je gwn logischer leren nadenken eh... Ik zeg het om het duidelijk te maken ... niet om te discrimineren.. trouwens als iemand zo online op het netwerk mensen gaat zitten discrimineren is het ook nogal levenloos.
Maaar eeeeh kijk je zegt nou zelf ook "net echte mensen" das ook racistisch als ik met jou logica nadenk.... (Niks te persoonlijk opvatten hoor, ik zeg het maar) P.S: k ben niet echt van plan om als een buitenlander Geert Wilders 2.0 te worden baahhhhh.. |
Okeh heb geen zin in discussies en nu fff terzake kan iemand namen van sexy black boys opnoemen?? Wil namelijk een nieuwe achtergrond op mn tellie....
|
Heel simpel: ga naar Google, typ in sexy black men, klik op afbeeldingen en je hebt elke dag een nieuwe! (Al vraag ik me wel af waarom Brad Pitt er tussen staat)
|
Ja drm juist... drm vraag ik ook om namen
|
Je krijgt geen namen te zien maar plaatjes en daar gaat het toch om?
|
Citaat:
|
en een naam: Keith Carlos alhoewel hij [supergrote spoiler ANTM 21]
Spoiler
|
Citaat:
Citaat:
http://blackfashion.tumblr.com/ Maar die foto's zou ik niet zomaar als achtergrond op je telefoon nemen, eigenlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoek afbeeldingen op Google - klik op afbeeldingen die je leuk vindt - vaak zie je dan wel een naam staan bij de foto/titel/website - zoek vervolgens verder op die naam :lampje:
|
Spelfouten bruh
Citaat:
|
Zijn er geen acteurs met donkere huidskleur die je aantrekkelijk vindt? Daar zijn vaak wel veel foto's van te vinden!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is niet raar, dat hebben meer vrouwen. Grappig dat het vaak wel zo is dat blanke vrouwen nog wel is op donkere mannen vallen, andersom (blanke mannen op donkere vrouwen) zie je iets minder vaak geloof ik.
Mijn tante was vroeger altijd weg van 'ricardo tubbs', maar dat is al zo'n 20+ jaar geleden :p |
Citaat:
|
niet per se méér, maar óók
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:22. |