![]() |
Waarom zuigt het hier vandaag zo
Het is saai vandaag op dit topic.
Hebben we niets gedaan vandaag, iets interessants, heeft je mobiele telefoon het begeven, heeft je hond de vloer ondergescheten, was de pizza weer eens goor (zoals elke dag hier bij iemand :P), is de vloer kapot door je overmatig lsd gebruik? vertel het eens en forumbazen: waag het niet deze topic eraf te halen. Begin zo weer een discussie ;) Ow wacht. Om forumbazen te omzeilen: en welke muziek luisterde/dacht je aan toen die gebeurtenissen je gebeurde??? |
nou.. ik had bedacht dat het weer eens tijd werdom m'n haar te verfen [terwijl ik naar alien sex fiend luisterde/keek]
sensatie |
om dit topic levend te houden :) vandaag rooster gehaald, nieuwe mentor gezien, enz. en ik dacht daarbij aan Napalm Death - Control.
|
wedden dat deze snel gesloten wordt?
ik vinnet veels te heet om topics te openen eigenlijk..posten kan nog net ;) wel meer mensies denken der zow over denk ik... en de muziek: gewoon men winamp playlist :p owjah wat ik vandaag deed: boodschappies doen voor lowlands (muziek! jaja) enne verder nix ..vervelen (n) |
Citaat:
|
Ik dacht aan pizza omdat ik dat las en krijg er nu honger van :(
Ik luister: The Manges (Italiaanse band, dat verklaard veel!) |
Citaat:
die pizza mislukt toch, is bij iedereen zo op dit forum :P (underoath nog steeds) |
Eigenlijk zou ik hem alleen al om je opmerking tegen ons dicht moeten gooien (wat overigens in 1e instantie ook mijn plan was).
Ik vrees geen discussie : crap is crap.. Maar gezien je je best hebt gedaan om de mazen van het net te vinden, zal ik hem open laten. Gebeurtenis : irritant forummertje dat onzinnig topic opende, maar door zijn laatste 2 zinnetjes toch een muzikaal punt had. Muziek : Slayer - I hate you ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het was ff pesten, mag dat? Dank u. leuke muzikale voorkeur. ik luister op dit moment: mariah carey - I can't live withouth you |
bahaha mariah carey..ach heden...
ik luister muse-sunburn maar dat kan ook wel in de "wat luister ik nu" topic :p wrom komt muse nou nie op ll :( |
Hey een pizza bestel ik gewoon!
Heb maar ff de Ramones opstaan nu, is toch de inspirator van The Manges! :D |
Citaat:
Ik luister nu shun - difference. en wat heb ik vandaag gedaan? Gewerkt, kabesl gesorteerd, klotewerk en geleerd voor finale tentamen morgen |
Citaat:
ontopic: ik was vandaag voor t eerst weer op school:S en toen, om t jaar maar meteen weer goed te beginnen dacht ik aan offspring - noting from something ook lol @ vakje trouwes:D |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat kan ik wel apart houden. Maaruh, dit is dus géén "wat luister je nu topic, die is er al, anders zou ik deze moeten sluiten nml :p Muziek waar ik aan dacht Offspring - keep ´em seperated (ivm dingen gescheiden houden :p) |
k heb vandaag weer eens 3 uur moeten reizen en toen wazzik een zelf samengesteld ceedeetje aan ut luisteren... er staat o.a: after forever, nofx, ramones, rainbow buttmonkeys en suicide machines, dire straits, shandon en jefferson airplan op... dat hebbik duz zitten luisteren toen ik in de trein zat... :)
|
Citaat:
Nu denk ik aan : Donna Summer - I feel Love :p :D ;) |
Citaat:
Change van Staind erop. |
Ik had vandaag weer rijles.. en het ging eindelijk eens een beetje goed :)
Muziek die ik toen luisterde was radio 2 :( |
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
trust in me van harry nilsson erop |
woei ik krijg steeds meer zin in lowlands en luister project pitchfork-timekiller..
ik vraag me nog steeds af waar k heen moet gaan: korn en incubus of vnv nation en project pitchfork :( :confused: :( |
Citaat:
En ik zou naar Incubus gaan :) |
Citaat:
ik heb wel al besloten dak naar green lizard ga ipv rival schools... :D |
ik las een of ander flauw topic van 86agreed op Muziek met als enige doel het beleid te omzeilen ;)
muziek: Terror 2000 - Slaughterhouse Supremacy |
Citaat:
Ik weet niet of ik naar Filter moet of naar A new found glory.. kwil ze allebei zien.. wordt allebei half denk ik.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dream Theater - Lie Henry Rollins - Liar Sinead o Connor - Troy (met daarin de strofe "you´re still a liar") Maar George Michael - Faith, moet ik dan hebben :) |
Citaat:
en ik zie daar wel waar ik heen ga, Korn en Trustcompany in elk geval now playing: 30STM - Fallen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Fietste naar huis na een stressy werk dag
Deftones - Lotion |
owja en ben nu bezig voor toelatings examen stukken onder het genot van
Alice in chains - Heaven beside you |
Citaat:
|
Citaat:
*denkt aan Biohazard - Fuck the rules* :eek: |
owjah, ik heb vandaag een OV maand abonnementje opgehaald bij het postkantoor omdat ik m'n OV pas in oktober krijg.
En toen was de dag *opeens* weer voorbij en moest ik weer lekker gaan werken, en nu ben ik weer thuis *boeiend* En uh, toen ik op de fiets naar m'n werk zat luisterde ik een bandje met Therapy?, laatste nummer dat in m'n hoofd zat was Straight Life :D |
Citaat:
waarom doen al die mail adressen t zowieso niej? ik zie ook altijd kruisjes :( (n) |
Citaat:
|
Citaat:
It´s a disfunction NIN - Broken |
Citaat:
Johnny Cash - I walk the line Als iedereen dat nu eens zou doen.. *hint*!!! |
Citaat:
Silverchair-Acid Rain <--wat et ermee te maken heeft weet k ook nie :D |
Citaat:
ik luister crucifix another mouth to feed......... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22. |