![]() |
Geldermalsen gaat nu naar de tering
Gemeentehuis staat vol rook, niemand mag er echter uit wegens knokploegen die door het politiekordon zijn heen gebroken, mensen moeten naar de zolder toe voor de veiligheid.
wtf :o |
Nu heb ik dus ook niks meer aan de livestream van de raadzaal van de gemeente :d
|
Oké, de ME lijkt het weer onder controle te hebben, ontruiming gemeentehuis begonnen.
|
Misschien toch niet, er wordt geschoten nu.
|
Naar de kijkers thuis: "Onze verslaggever Axel11 is ter plaatse."
Richting Axel11: "Axel11, wat kan jij ons vertellen over de recente gebeurtenissen?" |
|
|
|
|
|
Wat ben je nou allemaal aan het doen Axel? :lisa:
|
Citaat:
|
Jezuschristus, die kutboeren.
|
Paar minuten geleden, mensen laten zich niet verjagen door de ME blijkbaar, gemeentehuis nog steeds omsingeld:
https://pbs.twimg.com/media/CWX1VY1XIAAonLS.jpg |
Het moment waarop eerder vanavond de raadsvergadering moest worden beëindigd:
|
Oké, de strijd is nu op straat losgebarsten tussen ME en demonstranten: https://t.co/neQSMNS9Tk
|
Extra ME wordt nu ingevlogen vanuit Rotterdam...
|
Moment waarop relschoppers doorbreken:
|
En dan te bedenken dat het aantal vluchtelingen, naar verhouding van het aantal inwoners, in Duitsland ongeveer vier keer zo hoog is als in Nederland. Ik begrijp echt niet waar die lui zich druk om maken.
|
Ah, de Wilders-Untermenschen, altijd goed voor wat leven in de brouwerij. (Y)
|
Alle ME regio Utrecht is ook onderweg. Als dat echt allemaal nodig is, is het wel heel heftig :o
|
GMC HOOLIGANS
|
EMMAWIJK JE WEET TOCH
|
Citaat:
|
Explosieven Opruimingsdienst ook onderweg wegens "verdacht pakketje" bij gemeentehuis.
|
Het zou me verbazen als dat echt wat is.
|
Citaat:
|
Malloten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
#jesuisgeldermalsen
#prayforgeldermalsen |
Wat ik me dan afvraag... Ziet een gemeente dit niet aankomen? Je kent je inwoners toch wel n beetje?
De reactie is natuurlijk belachelijk, dat terzijde. |
Het zijn waarschijnlijk niet de eigen inwoners, maar die van elders. Wel fijn dat de veiligheid van de maatschappij zo beschermd wordt :')
|
Wow wat een idioten..
|
wat WETEN jullie van GMC=?/??//
kom neit praten op scholieren forum, wat slecht omg!!!!! |
Ah het zijn maar kutkakkerlakken.
|
Citaat:
|
Alle 14.
|
14? :eek: Ik dacht 3 ofzo....
|
Citaat:
|
Toen de media impliceerden dat de relschoppers niet uit Geldermalsen kwamen was het op internet zo van 'HOU JE BEK WE KOMEN WEL UIT GELDERMALSEN'. :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:49. |