![]() |
Al die zieke mensen in de trein
Blijf gewoon lekker thuis Godverdomme :mad:
|
Nee :bob:
|
Daarom raad mijn arts het af om met het OV naar mijn werk te gaan :o ik heb ook een hekel aan collega's die de hele dag lopen te hoesten en snotteren en niets waard zijn maar wel iedereen aan steken. Blijf gewoon thuis.
|
Citaat:
|
Ja dat is ook zo. Dat probeer ik ook altijd maar te bedenken dat het niet perse zin heeft om alle hoestende mensen te ontwijken.
|
Als ik ga hoesten duurt t zelfs als ik rust neem wel een week of drie voor dat minder wordt. Tsja, drie weken niet werken of geen college volgen is vaak ook geen optie...
|
Ja en het hangt er ook vanaf hoe ziek je wordt van bepaalde virussen. Ik heb zelf nooit zo'n last van een beetje verkoudheid of hoesten dus kan dan idd prima doorwerken, maar het kan wel dat ik iemand besmet en dat die zich er echt heel beroerd van gaat voelen.
|
Ik kwam tot voor kort zelden een verkoudheid door zonder antibiotica. Ik ben ook bijna anderhalf jaar ziek geweest door ontregeld astma als gevolg van lullige verkoudheidjes.
|
Survival of the fittest!
|
Citaat:
|
Wolter's immuunsysteem werkt juist harder dan dat van jou en daarom wordt hij zieker.
|
Eh, ja :confused: Ik zeg toch ook alleen dat mijn weerstand hoger is.
|
komt omdat hij zo veel ouder is, dan word je sneller ziek
|
Ik ben wel de afgelopen 10 maanden amper ziek geweest. Hopelijk blijft het zo en ben ik eindelijk af van de naweeën van die Pfeiffer :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoe vaak word je nou ziek in een jaar, één of twee keer?
:')x10^99 |
.
|
Dit jaar maar een keer. Maar niet verzuimd.
|
Vroeger twee keer per jaar een flinke verkoudheid. Op dit moment is mijn weerstand wat minder goed en word ik sneller ziek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze moeten gewoon een voorbeeld nemen aan japanners, die doen zelf netjes een mondkapje op als ze verkouden/ziek zijn. :)
|
Citaat:
Hoewel ik echt vrijwel nooit zoek ben. Mijn lichaam houdt bizar veel uit. Heb alleen echt erge verkoudheden en stem kwijt en ontstekingen als ik bijvoorbeeld een examen of auditie moet zingen. :ghe: |
Citaat:
|
Ze doen t ook in Europa
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ah (y) Duidelijk.
|
Mensen met van die ranzig kinkhoestende kinderen in de trein.
|
Inderdaad!
|
wauw
|
Citaat:
|
Ik mis Zeehond. :(
|
Ik heb 'm goed geraakt :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07. |