![]() |
A B100 D2 E2 F I4 J2 K M6 N3 P R2 S W #424 Krakkemikkig Kerstgeneuzel
:o
|
Maar euh Macrador 10 roepie is 14 cent oid.
|
En ze hebben briefjes van 5 Gandhi's dus.
|
En kost alles daar dan ook geen kut of betaal je gewoon iets van 15 roepie voor een brood?
|
Hangt er vanaf. Verse koffie (misschien wel de beste koffie die ik ooit gedronken heb trouwens) was 22 Mahatma's. Dat is echt niets.
|
En in een derdewereldland is alles relatief duur.
|
En ik heb net een droger gekocht aangezien de vorige in de fik vloog afgelopen zondag.
|
Gadverdamme kunnen er niet gewoon doen alsof het alvast morgenavond 20 is...
|
Bas, hoe wéét je dat van m'n borsten?! Ze zijn inderdaad weer goed vertegenwoordigd vandaag! *o*
|
Citaat:
|
Ik ben een beetje verliefd geworden op facetime :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat zal ik straks eens doen. Nog 1 patiënt om half 2, daarna staat nog niks
|
Achterover zitten en luieren (y)
|
Bijna tijd voor bier!
|
Ik drink bier en smoke baap.
|
Hoi. :bloos:
|
:lisa:
|
Bah werk.
|
|
Hoe maak ik het filmpje in het topic?
|
|
Kwoot en zie hoe aap.
|
Waarom maken ze dan een fucking youtube knop. :confused:
|
Op Fok kan je gewoon een YouTube link plakken en dan wordt het vanzelf een embedded filmpje :herp:
|
*post*
|
Wammus, deze topicreeks is volgens mij ouder dan je dochter :cool:
|
*Denkt diep na*
Ik weet niet hoeveel ouder maar het klopt wel ja. |
Hoi wim
|
Hoi.
Kom je hier vaker. :bloos: |
Blijkbaar niet. :(
|
Te gaaf voor woorden: we hadden met ons vriendinnenclubje (kots :p) afgesproken en één van ons had voor mij en de andere twee een kerstpakket voor ZZP'ers in elkaar gedraaid. Een hele doos vol met allerlei kerstpakket-klassiekers. Zo lief <3
|
Lekkere Abby. Hoe is het?
|
Citaat:
|
Ik heb echt een hele leuke avond gehad met quizscores bijhouden en het was zo druk, 200 quizzers en er is geen enkel team komen klagen over de tussenstand :cool: Volgend jaar weer!
|
En verder ook goed! Zou wel willen dat ik eindelijk een keer van die longontsteking helemaal af zou zijn.
|
Citaat:
Ik had ook een goeie avond. We zouden eigenlijk voor de deal tapas+Mannenharten2 gaan maar die was uitverkocht. Dus toen gingen we gewoon ergens anders tapas eten en toen waren we sowieso te laat voor de film. En we hebben ellenlang bijgekletst en toen gingen we maar Two Weeks Notice kijken maar ik moest op tijd weg voor m'n laatste trein. En het avontuur van een grote zware kerstpakket-doos moeten meeslepen was ook weer eens uitermate spannend :D Citaat:
|
En we hebben foto's gekeken van Lemmy die in mijn stamkroeg was op de avond van .sann's verjaardag in dat mooie foute café waarbij we zo oneindig lam zijn geworden.
|
Citaat:
Oh ja, kerstpakketten meeslepen is ook een van mijn hobbies. Ik kreeg er in 2005 zeven in totaal waarvan 3 op één dag. Heb de dozen bij de receptie van Saxion neergezet: "Free stuff, regards, Mr. Helpdeskguy". Heb er nog veel leuke reacties van de buitenlandse studenten op gehad :cool: Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik denk dat ik hier ook wel wat van in een Foodsharing-kast ofzo ga zetten :p en een deel eten we met nieuwjaar op. Daarna is het tijd om te lijnen voor Carn en Abs :o |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ja, maar echt :o:( |
Het hoort er ook bij eah, vreetfestijnen. En jullie gaan iedere maand zo'n beetje twee weken op vakantie dus dan heb je dat ook. Komt goed!
|
:bloos:
|
Hoi Veroorzakertje. Kom je even kroelen?
|
Citaat:
|
Voor 2016 heb ik op de lijst staan:
- München (3-3 tot 13-3) - Provo, UT (tweede en derde week juli) - San Francisco (aansluitend) - Hawaii (aansluitend) - Fiji (aansluitend) En we twijfelen nog over de APAC conferentie maar we denken aan Zuid-Afrika of Brazilië. Het is mij om het even want ik ben in beiden nog nooit geweest en Brazilië heeft wel wat omdat dat een land is waar het lastig is om je verstaanbaar te maken. Keuzes, keuzes. |
Ja, aan jouw tripjes kan ik niet tippen hoor :o
|
Citaat:
:bloos::bloos::bloos: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25. |