![]() |
Hoi groene kerst #1840
Nieuwe!
|
nthn3d 76
-Marleen 41 Elin3 36 spawn again 32 fizzle-fluffy 28 Miekje* 26 Durian 25 Daantje_0705 25 bloodyb 24 Axel11 22 Woyt 20 Kikaa* 18 Macrador 16 WolterB 15 De Veroorzaker 12 Korreltjezout 12 Penolopepop 10 deadlock 9 Miss.Jazz. 9 Abby. 7 Katertje 7 df 7 Søren 6 Haubenmeise 6 Megatron 4 sebastiaan133 3 Carn 2 Tough cookie 1 Loezzel 1 gladdeaal 1 |
Zou ik straks nog rustig boodschappen kunnen doen met de auto of gaan scholen vandaag eerder uit?
|
Blijkbaar is sociale media mijden aan te raden want veel mensen vinden het leuk om Star Wars spoilers rond te smijten :lisa:
|
Citaat:
|
Omg Hoe kom ik zo hoog in de toppostlijst :lisa:
|
waar blijft mijn winter :'(
|
Gisteren 15 graden :herp:
|
Mag je nog december zegels van vorig jaar gebruiken of moet je dan bijplakken oid?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2 Early Bird tickets voor Rapalje Zomerfestival komende zomer *O*
|
Citaat:
|
De vrouw waarbij ik nieuwe kocht rn kaarten dacht ook dat het kon dus ik ga nu mijn kaarten schrijven (y)
|
Citaat:
|
kerstkaarten :eek:
|
Citaat:
|
Wij deden dat nooit, maar de papa van koekje stuurde er zelfs een naar mijn ouders en dat vond ik leuk en lief. Dus nu sturen wij er ook een paar.
|
Ja en ik mag ze gaan bezorgen :bob:
|
Ik twijfelde of ik nog wel zou doen maar ik vind het ook leuk. Probeer er ook wel iets op te zetten.
Nog twee adressen opzoeken en dan naar de brievenbus. Heb precies genoeg kaarten of te weinig als mmijn vriend nog mensen wil sturen die ik vergeten ben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn oma heeft haar kerstkaart uitbesteed aan mijn tante, die hem gewoon lekker, hatsekidee, per mail naar iedereen verstuurd :cool:
|
geen kerstkaarten :lief:
|
http://www.hln.be/hln/nl/17541/Het-l...r-mis-is.dhtml
Het was niet de moeder het was de vader :bob: :bob: journalistiek is dood |
Wat is een stille ICE met zachte stoelen en werkende airco een verademing na een volgepropte, benauwde NS-trein :lief:
|
Ik vond het in de ICE qua temperatuur altijd precies goed (y)
|
Vind ik ook. En de het is er veel minder benauwd, zelfs als het druk is.
|
Nu pannenkoeken bakken (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
is goed junkske, jou kan ik wel aan
|
Citaat:
Citaat:
Maaar vrede op aarde, ik doe het wel hoor :p |
to bi or not to bi
|
Mijn favoriete kerstkoekjes zijn er weer :lief: :bloos:
|
Hallo he
|
Extra controles aangekondigd voor NEC-Feyenoord :herp: Maar een NEC-sjaaltje lenen dan, kut ID met Rotterdam erop ook.
|
Wel weer goed om te horen dat belastinggeld nuttig besteed wordt! NEC-Feyenoord ontaardt meestal in een ware veldslag dus ja dan kan je geen risico nemen met Feyenoordsupporters op het thuisvak!
|
Pizza kaasfondue is goedgekeurd. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Helloooo from the other siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiideee
|
Axel mag dat juridisch gezien eigenlijk gewoon allemaal? Mensen van wie het vermoeden bestaat dat ze voor Feyenoord zijn (maar een geldig kaartje hebben) niet binnen laten? En het vermoeden is dan gebaseerd op het feit dat ik in Rotterdam geboren ben :herp:
|
Of kan een burgemeester 'risicowedstrijd' roepen en het is prima?
|
Lief spelen axel en kikaa*, doei!
|
Citaat:
|
HAI
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:13. |