![]() |
Waar ben jij allergisch voor?
Vertel. Ikzelf vermoed huisstofmijtallergie, niet medisch vastgesteld.
|
Tijdens een longonderzoek bleek lichte huisstofmijtallergie. Merk er niet echt iets van.
|
Groene kiwi en verse ananas.
|
Inhalatie: huisstofmijt, kruidenpollen, graspollen en van de bomen iig berkenpollen
Voeding: schaal- en schelpdieren, sinaasappel |
Ik krijg een zere mond van groene kiwi (als ik er alleen al aan denk gaan mijn speekselklieren op tilt) :D Verder niets.
|
Niets, voor zover ik weet.
|
Citaat:
|
oestrogeen
|
Citaat:
|
De enzymen die zorgen voor de pijn zijn in ananas in blik blijkbaar zo dood dat ik er geen last meer van heb. Gebakken verse ananas kan geloof ik ook wel, om dezelfde reden.
|
Iets dat bloeit in augustus, waarschijnlijk netels of kruiden. Vast ook wel huisstofmijt een beetje, de meeste mensen met hooikoorts reageren ook wel wat op huisstofmijt en ik moet vaak 's ochtends niezen. En groene kiwi doet inderdaad pijn, maar gele niet.
|
Dingen die vallen onder hooikoorts. Vooral bloemen, dan ga ik helemaal naar de tering.
|
Citaat:
|
Domheid.
|
Opsomtopics.
|
penicilloïnezuur
|
Ananas en grapefruit in elke vorm. Voor grapefruit wat erger dan voor ananas.
|
Ik was allergisch voor verse ananas, maar dat kan ik de laatste tijd vrij goed verdragen (y)
Verder koemelk allergie en soja allergie maar daar hou ik allebei niet bijzonder veel rekening mee. :o |
Ik word steeds allergischer voor grapefruit helaas. Vond t altijd heel lekker maar de laatste keer dat ik t at zat ik meteen aan de prednison omdat al mijn slijmvliezen zo opgezet waren dat ik ademnood had. Als ik tegenwoordig niet mijn handen was na iets aan te raken waar het in zit of iemand in de buurt eet het tintelen mijn lippen al.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hetgene waar je niet zoveel rekening mee hoeft te houden ;)
|
Citaat:
Ik houd er rekening mee als in niet elke dag yoghurt eten en geen bekers melk drinken, maar wil het verder niet krampachtig vermijden. Dat vind ik te veel gedoe voor wat het oplevert, helemaal omdat er ook soja allergie bij me is vastgesteld en soja wel de makkelijkste melkvervanger is :o |
Ah op die manier. Ja snap ik wel dan :y
|
Bij een "onrustige" huid moet ik denken aan van die slechte horrorfilms met spinnen/aliens onder de huid.
|
Citaat:
|
Zoals die kevertjes in the mummy!
|
Ik heb even gezocht op "bad horror movie with spiders under skin." Dit geeft o.a. dit soort frisse plaatjes:
Spoiler
|
Kruisjes dus. OKAY DAN
|
Stomme IMDB. :mad:
|
Water :ghe:
Officieel zou het dan het kalk in het water zijn, maar er zijn geen officiële onderzoeken geweest, ik slik gewoon antihistamine voor ik ga douchen. |
Citaat:
|
Wol. Ik krijg er jeuk en uitslag van
|
Mensen, word ik ontzettend moe van.
|
Stompzinnig gebruik van irrelevante statistieken.
|
Meubilair of decoratieve items met teksten.
|
Citaat:
|
Oja Kunst. En theater.
|
Iedereen die niet houdt van Guust Flater.
|
DWDD
|
Moslims.
|
Je moeder:lief:
En tv aan bij het eten |
ebola
|
Mensen die allergisch zijn voor personen, situaties of zaken. :rolleyes:
|
Mensen die nooit poetsen en dan doen alsof ze een huisstofmijtallergie hebben :lisa:
|
Ik las laatst de zinsconstructie "allergisch aan" :lisa:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37. |