![]() |
Hem Vergeten
Heei mensen,
Ik ken nu al 2 jaar een jongen, (laten we hem even Piet noemen) die ik echt extreem leuk vind. Eigenlijk als sinds het begin. We hebben heel veel geappt in het begin en een paar keer hebben we grote ruzies gehad, die we eigenlijk altijd wel weer oploste omdat we elkaar niet kwijt wilde. In de tijd dat ik hem kende waren er ook momenten waarop we ruzie hadden of gewoon niet appte omdat het vakantie was. En in deze periodes ontmoette ik vaak een nieuwe leukere jongen (2 keer gebeurd) en hier kreeg ik dan ook een relatie mee. Maar meteen wanneer ik weer met Piet ging appe, kwam ik er weer achter hoe leuk hij hoe beter hij was dan mijn vriend op dat moment. En hierdoor ging het dus weer uit. Ook ben ik er achter gekomen dat Piet vorig jaar ook gevoelens voor mij had, maar niks wilde beginnen omdat hij het heel druk had. Nu heb ik eigenlijk nogsteeds gevoelens voor hem en kan ik hem maar niet vergeten. En soms denk ik dat iemand beter is dan Piet, maar al snel vind ik Piet dan alweer leuker. Niemand is beter dan hem en ik raak hem gewoon niet kwijt in mn hoofd. Heeft iemand tips om hem te vergeten, ookal wil ik hem eigenlijk niet vergeten, maar je snap me, ik wil gwn van m af... Alvast bedank, Hopeloos meisje |
Hey,
waarom zou je van hem af willen als uit dit bericht van jou juist blijkt, dat je altijd weer terugkomt bij hem ''leukvinden'' en denken aan hem. uit je bericht komt ook naar voren dat hij ook gevoelens voor je heeft gehad en misschien nog steeds heeft. Misschien heeft hij hetzelfde gevoel voor jou als jij voor hem. Het klinkt mij in de oren als friendzone waarom ermee eindigen als er juist iets leuks zou kunnen ontstaan? geef het een kans, en wees een keer echt eerlijk tegen hem. |
De beste manier om iemand te vergeten is iemand anders te vinden. Maar je zegt het zelf: Niemand IS beter. Dit is de beste manier om een relatie te krijgen in mijn opinie, langzaam naar elkaar toegegroeid en uiteindelijk hopeloos worden. Ik denk dat je hem niet moet vergeten, want daar kun je later pittig spijt van krijgen.
|
Beste manier om hem te vergeten, is de relatie een kans te geven
Kan je daarna zonder spijt gewoon verder gaan Als je toch zo zeker bent dat je er niet gelukkig van word Verder, als je de leukste al hebt gevonden, waarom verder zoeken? ;) |
Geef het inderdaad een kans! Valt de relatie heel erg tegen? Dan ben je tenminste ook in een keer genezen van het idee ;)
|
Een relatie willen met iemand waarmee je vaak ruzies hebt, die je soms maanden niet spreekt, iemand die jij duidelijk niet leuk genoeg vindt ("ontmoette ik vaak een nieuwe leukere jongen") en die een relatie laat schieten omdat "hij geen tijd heeft" lijkt me echt een heel goed plan ja (y)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00. |