![]() |
Hoe was jij als kind?
Dit kwam zomaar ineens in me op. Ik zat gezellig met m'n moeder te praten, en het kwam er op neer dat zuslief vroeger een irritant, strafwaardig ettertje was, en ik niet. Ik was zo'n braaf figuur.
Alleen beetje jammer dat ze eraan toevoegde dat ik eigenlijk té braaf was. Het is ook nooit goed. Misschien sla ik wel helemaal los over een paar jaar. :D Genoeg over mij, hoe zit dat met jullie? Hoe waren jullie als kind? Had je veel straf, of was je juist die voorbeeldige leerling van de juf? En heb je 't idee dat het een beetje goed met je gekomen is? ;) |
Ze zeggen dat ik nog steeds kind ben.. :ghe:
|
Briljant.
|
Citaat:
|
Wow, jij weet mijn naam :bloos:
|
Citaat:
Maar zeg eens, zit je nog vaak op de trap? :) |
Citaat:
|
Ik ben niet echt veel veranderd. Altijd een dromer geweest en n beetje een outsider. Ik heb veel over voor vrienden en verwacht weinig terug van de meesten. Ik ben best braaf maar hou wel rekening met mijn eigen behoeftes. En ik heb erg grote emoties waardoor ik overkomals een drama queen.
|
Citaat:
Op de trap? Bedoel je als straf? Ik werd wel eens naar m'n kamer gestuurd maar meestal ga ik nu zelf naar m'n kamer of gewoon weg als het niet helemaal goed gaat :P |
Citaat:
|
Hoe oud ben jij dan? :P
|
Citaat:
|
Geen idee, hoe zou ik dat moeten weten.. Ik ken je verder helemaal niet op het forum :ghe:
|
Dat vind ik toch wel heel triest hoor. :|
Maar, ik ben een jaartje ouder dan jij, 14. ;) |
Ah cool :P
Ik word over 5,5 week 14 :bloos: |
Spannend hoor :p Ik hoop over zo'n 4 maanden 15 te worden... Klikt toch wel veel beter ;) En je bent het kind-zijn toch echt wel een beetje voorbij...De op-de-trap fase in ieder geval :D
|
Haha heb je niet soms ruzie met de ouderen? :P
|
Citaat:
Maar euh, ik was net zoals nu, obstinaat en een vervelend betweterig pestventje dat altijd zijn zin krijgt. |
Ik was tot mijn negende ongeveer een heel druk, betweterig, springerig en te aanwezig kind. Daarna werd ik extreem verlegen en teruggetrokken en nogal gedeprimeerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rustig, verlegen, erg in mijn eigen wereld. Ik ben in de loop van de jaren wel wat assertiever en extroverter geworden. Dat was ik vroeger echt totaal niet.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
;) Citaat:
|
Citaat:
|
Ik rookte jonko's toen ik 12 was
AND NOW WE'RE HERE |
ongeduldig, geen echte aansluiting bij de meeste mensen, eigenwijs als de tering, spuit 11 (daar ben ik inmiddels wel vanaf itt het voorgaande).
|
Citaat:
|
Wie is het mannetje van de twee dan?
|
Klein.
|
Druk, vreselijk eigenwijs, spring in 't veld, altijd overal mee bezig, nieuwsgierig/alles willen weten. Ik ben wel wat rustiger geworden, maar de rest is nog hetzelfde.
|
Ik was behoorlijk sociaal, maar ook altijd hard op zoek naar bevestiging. Ik vond vaak jongens uit de klas leuk en omdat ik dat slecht voor me kon houden maakte dat me een makkelijk doelwit voor pesterijen.
|
Verlegen/mensenschuw, boekenwurm, intellectueel veel sterker ontwikkeld dan sociaal, beetje een uitslover en heel consciëntieus. Maar volgens mij ook wel lief en 'makkelijk' om als kind te hebben.
|
Citaat:
|
Ik las veel boeken en was sociaal en vrolijk. Daarom lieten ouders hun kinderen graag met mij spelen. Ik bedacht vervolgens de spelletjes in de speeltuin, zoals bijvoorbeeld de klassieker 'begraaf glasscherven in de zandbak'.
Daarna werd ik een vervelende betweter en dat ben ik nog steeds. (y) |
Citaat:
|
Ik las alles wat los en vast zat. Ik maakte tot aan de puberteit makkelijk contact met anderen. Ik had een groot rechtvaardigheidsgevoel en kon er niet tegen als zaken anders gingen dan in mijn hoofd. Heel eigenwijs. Ik nam mijn zusje altijd mee op sleeptouw.
|
Citaat:
En drink ook niet Drink alleen voor de gezelligheid maar niet dat je de volgende dag dood wil |
Anders word je tired of drowning in my sorrow
|
Ik ben al eens bijna gestikt in een trekje.
En bier lust ik ook niet. :O |
Citaat:
|
Ook niet. Heb wel een mixdrankje op. Dat was lekker :y
|
Ik was een kind dat veel las, dan niet te storen was, op school eerst altijd afgeleid raakte door mijn eigen fantasie maar later met een betere leraar juist heel hard ging werken. Ik hield me aan de regels maar was een betweter waardoor ik wel vaak brutaal tegen volwassenen was.
|
Ik was gewoon een vervelend rotkind 😂
Ik huilde altijd als ik mijn zin niet kreeg want dan kreeg ik vaak lekker toch mijn zin. Echt een hekel heb ik zelf aan zulke kinderen |
Ik was als baby een huilbaby maar daarna was het beter, rekende altijd 2 groepen hoger, zat op de gang voor extra Nederlands etc.
|
En je typt in groen.
|
Ik was een rare klootzak, en ben dat nog steeds.
|
Ik was heel stil. Nu nogsteeds eik... Alleen op school dan... Mn mentor zei zelfs dat sommige leraren soms denken dat ik er niet ben.
|
Ik was een engel ik haalde goeie punten was altijd lief en behulpzaam en deet geen vlieg kwaad
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20. |