![]() |
werkervaring (soliocitatie)
hooi,
ik zou graag willen soliciteren bij een bedrijf en ik moet mijn werkervaring aangeven. mischien dat jullie nog wat tips hebben?:lisa::) (ik ben van plan op vandaag te solliciteren) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- dit is wat ik tot nu toe heb: Ik heb tot nu toe nog niet gewerkt, daarom zou ik graag als deze functie ervaring willen opdoen. Ik heb wel een paar dagen stage gelopen bij ............ Ik heb door de stage wel wat ervaring bij zorgen voor een voorraad artikelen van de winkel in de schappen. Ook heb een paar dagen stage gelopen in .......... |
Mijn tip: begin eerder met voorbereiden, zodat je hier niet op het laatste moment nog over na hoeft te denken.
Verder is het handig om na te denken over wat je voor het bedrijf zou toevoegen, in plaats van wat het voor jou toevoegt. |
Misschien kan je nog meer benoemen wat jij geleerd hebt bij de bedrijven in Gouda en waarom je iets aan die kennis hebt op de plek waar je nu wil gaan werken.
|
Tip: haal de taalfouten eruit.
|
Citaat:
|
Citaat:
En als je bedoelt dat iemand hier het moet corrigeren, doe het dan zelf in plaats van met je verder zinloze vermoedens te komen. |
Citaat:
|
Aangeven waarom ze jou aan moeten nemen ondanks je gebrek aan werkervaring. Misschien heb je wel goede kwaliteiten die van pas kunnen komen bij de baan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:52. |