![]() |
Wat is jouw favoriete alcoholische versnapering?
graag met merk, jaar, etc. je snap hem wel :herp:
|
Hmm. Ik denk een Kraken (bruine rum) met cola.
|
|
|
Dat was de drink of choice in India vorige week.
|
Lekker hè :lief:
|
Niet mijn drink of choice. Jack Silver & Coke. Was maar 30,- per glas.
|
Sinds aantal jaren doe ik aan cocktails. Favoriet is caiprinha. En anders dus cachaça, merk weet ik niet.
Of Licor 43. |
Ik kan geen keuze maken. -o-
|
Meem! Ouwe zuipschuit!:eek::D
|
Ik zit me net te bedenken dat de smaak van Boffie op Lowlandsochtenden misschien wel het beste van allemaal is :o
|
Bier
|
Citaat:
Probeer deze! |
Ik denk malheur brut noir.
|
Ik wou net een topic openen over hoe veel ik hou van Tennessee Honey whiskey, maar dat hoeft dus niet.
Whiskey dus. Heb er niet veel verstand van, dus ik ga voor goedkoop, maar altijd goed te huffen. *hik* |
*proost*
|
Cheers, gozert!
|
Hebben jullie ook dat verschillende soorten alcohol een andere uitwerking hebben? Zo drink ik bijv. liever nooit wijn in't openbaar, want dat is voor mij emosjonale wijven-juice.
Van whiskey en wodka word ik erg vrolijk, uitbundig en handtastelijk.:o |
Ardbeg, schotse whisky :cool:
|
Op het moment whiskey ginger beer.
|
Baileys.... Altijd :o
|
Ik drink niet.
|
Maar als je een absurd klein beetje 43 met sinaasappelsap mengt, smaakt het naar een splitijsje, dat vind ik wel lekker. Maar in de horeca schenken ze niet zulke belachelijk kleine laagjes, dus ik drink het nooit meer.
|
Een honingwhiskey waar ik even de naam van ben vergeten. Maar de allerlekkerste is de Millstone 100 rye (8 jr ) :lief:
|
Citaat:
|
Ik kan niet kiezen c.q. ik houd van afwisseling.
|
Gin tonic :o
|
Maar ik hou natuurlijk ook veel van goeie speciaalbiertjes, rode wijn, Cosmopolitans en whiskey/gingerale.
|
Citaat:
|
Bacardi-cola (maar nu al heel lang niet gedronken), whiskey-gingerale, limoncello, licor 43 of paul mas rode wijn
|
Citaat:
|
Bacardi Cola~
Ik heb nou eenmaal weinig ervaring gehad met alcohol :D |
Dit is absoluut één van mijn favorieten:
http://www.drankgigant.nl/media/cata...eg_10_year.jpg |
Citaat:
|
Hangt af van de gelegenheid.
|
Ik drink tegenwoordig eigenlijk alleen maar (speciaal)bier en t wisselt welke ik t lekkerst vind. Qua sterke drank hooguit n keer Jägermeister.
|
Citaat:
|
Net een flesje Amarula gehaald. Ik denk dat mijn familiekerstlunch daar morgen wel iets joliger van wordt. (Y)
|
bijzonder moeilijke vraag! Ik heb geen flauw idee
|
Citaat:
Ik vind het jammer dat het zoveel duurder is dan bier, maar van bier word ik echt heel gauw ziek en krijg ik enorme katers. Daar ben ik na 9 jaar eindelijk achter. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
semi On topic, bier en wijn is ranzig |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben nu in Schiedam :eek:
|
Arme jij.
|
En dat komt door je favoriete alcoholische versnapering?
|
Citaat:
|
Was anders wel mooi geweest, net als die Brit die 's ochtends wakker werd in Parijs.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59. |