![]() |
Restaurant tips Utrecht
Spui je tips!
Oh en ook je ervaringen met kerstavond of het dan juist super druk is of juist rustig :bloos: |
Laatst bij Gys gegeten; was wel prima. Wel wat bio/vega/hipster, maar lekker en niet duur. Te Koop is ook leuk, krijg je wel 'wat de pot schaft'. Verder wat duurder: Goesting vond ik zeer in orde. De Markt/Naast de Markt is ook een prima tent.
En tja, geen idee. Ik zou gewoon bellen en reserveren als dat lukt. |
Citaat:
|
Ja de markt is heel chill maar daar kun je niet reserveren.. Ik heb laatst ook heerlijk gegeten bij c'est ca op de bollenhofsestraat maar het zou mij verbazen als die nog niet vol zitten vanavond..
|
|
Collega van mij is ook te spreken over Gastmaal, Brass is ook puik. Maar zijn beiden wel wat prijziger weer.
|
Citaat:
|
Zakkendrager is ook goed trouwens. Maar daar kun je geloof ik ook niet reserveren. Al kan dat op kerstavond natuurlijk anders zijn.
|
Citaat:
Artisjok heb ik trouwens ook wel lekker gegeten, en Harbour en de Veiling natuurlijk! |
Over des Arts in de Boterstraat heb ik ook goede berichten gehoord. Staat nog op mijn to do lijstje.
|
WT Urban, kutnaam, I know, maar is in de watertoren bij de Pastoefabriek en is echt heel gaaf.
Blauw voor als je écht lekker Indisch wilt eten. Umami als je van Aziatische tapas houdt. |
Dank je voor al julllie tips! <3.
|
Waar ben je geweest?
|
de goedkoopste
|
Citaat:
Maar er zijn er wel een hoop die ik voor de toekomst in gedachten houd, wellicht daar wel gewoon op tijd voor reserveren :D |
Maccie
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vandaag
|
Vaartse Rijn (y)
|
Citaat:
Ik ben zelf wel fan van San Siro, Vintage, Le:en, Umami en de Zakkendrager. De Markt vind ik juist zo overrated: altijd megadruk en niet uitzonderlijk eten ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind Humphreys best oké. Maar er zijn vooral gewoon heel veel betere opties.
|
Ik vind het eten bij Humphrey altijd beter dan verwacht, voor zo'n grote keten met standaard menus. Maar de sfeer vind ik er nooit zo geweldig, als je met een klein gezelschap bent en r zijn inderdaad betere en vooral specialere opties. Maar voor grote groepen is het wel prima.
|
Ik vind Humphreys fijn (Y)
|
Citaat:
|
Ík heb gisteren gegeten bij Kasual in Leiden, dat was ook niet echt je-van-het..
|
Volgens mij is dit het enige "restaurant tips in Utrecht" topic wat nog niet naar het archief verbannen is :o
ANYWAY: gezocht: Tent voor groep van 40 a 50 mensen, voorkeur is op loopafstand van CS. Al geweest: LE:EN El Mundo (:|) RAAK! Kanshebbers: PK Bar & Kitchen (wat de oude King Arthur was) Oudaen |
Terras of binnen? Boro zou denk ik wel passen. Zit aan de Oudegracht, in een van de werfkelders.
|
Boro zijn we weleens met een s.com forumbazenmeet geweest (y)
|
Tiger mama
|
Ben vorig jaar in de watertoren geweest, vond er niet zo veel aan eigenlijk. Maar daar zaten we toen met 26 man, 40 a 50 moet denk ik ook wel lukken.
|
Ik heb daar met mijn werk erg lekker gegeten juist! Is tot 40 personen zie ik hier. Maar je kan even bellen natuurlijk.
http://wturbankitchen.nl/private-dining/ |
Ik vond WT Urban ook een beetje overhyped.. qua eten dan, het is op zich wel een mooie plek om te zitten met een groep.
Ik zou voor de Rechtbank gaan of voor Cantina di David (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
http://beersbarrels.nl/utrecht-harbour/ hebben ze ook arrangementen voor groepen: http://beersbarrels.nl/wp-content/up...enten2017F.pdf |
hmm ja, zijn we ook al geweest met een bedrijfsuitje met kleiner gezelschap. We hebben er al aardig wat gehad ;o
|
Van Buuren is best prima en dichtbij station. Ook voldoende interessante opties voor vegetariërs. (edit: wtf, net naar hun huidige menu gekeken en ze zijn er wel op achteruit gegaan in originaliteit... Maar nog steeds geschikt voor grote groep etc).
En algemene tip die al genoemd is maar extra aandacht verdient is Jasmijn en ik (maar minder geschikt voor grote groep) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24. |