![]() |
Groot voorhoofd
Mijn zus maakte een jaar geleden een opmerking over mijn voorhoofd, dat ie te groot is zeg maar. Maar ik had daar nooit opgelet. Sinds ze dat gezegd heeft voel ik me heel onzeker.. Ik ging er opletten en werd er alleen maar verdrietiger van.
Iemand tips ofzo? Ik heb een raar achtige schuine pony ookal geprobeerd, maar dat werkt niet echt. Ik ben trouwens 15 |
Waarschijnlijk is je voorhoofd iets hoger dan normaal, maar zo erg is dat niet! Iedereen heeft wel iets, een grote neus, flaporen, hangwangen. Niemand is perfect, en ook met imperfecties kan je hartstikke mooi zijn!
Je kunt wel met een goed kapsel optisch je voorhoofd verkleinen. Draag je je haar strak naar achteren, dan lijkt je voorhoofd al snel hoger. Vraag er eens naar als je volgende keer bij een (goede) kapper bent. |
Dat is helemaal niet erg hoor! Neem mij bijvoorbeeld, ik heb ook wat grotere oren. Laat niemand je hierdoor klein krijgen,
zij hebben vast ook wat schoonheidsfoutjes zoals iedereen! |
Bedankt voor de tips!
|
iedereen heeft iets wat een beetje apart is. Dit is helemaal niet erg. jij hebt misschien een iets groter voorhoofd. Je zus zal ook vast iets hebben. Dit maakt je juist uniek! hier hoef je je helemaal niet voor te schamen
|
Tyra Banks heeft ook een "fivehead" en die is supermodel. Maak je niet druk.
Als je het echt niet mooi vindt, kun je je kapper vragen welk kapsel handig is. |
ik heb ook een hoog voorhoofd, en veel mensen hebben het vooroordeel dat je dan slimmer bent. Dus waar of niet waar, die heb je in je pocket!
|
Voor mijn gevoel heb ik ook een groot voorhoofd. Ik voel me ook onzeker over en verberg het met mijn haar, dat heb ik al zo 8 jaar. Het past niet bij iedereen maar ik vind het bij mezelf passen en voel er comfortabel bij.
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26. |