![]() |
hockeyseizoen begint weer
Jaja over 2 weken begint het hockeyseizoen weer, echt toppie super veel zin, jullie ook/??
Kijk evenop http://drink.to/herenbier Heren Bier Vianen Homepaga van mijn ploeggie! Groeten Stein |
reclame :confused:, o ja ik speel trouwens geen hockey en ik denk dat weinig mensen op dit forum het spelen, ik kan het ook mis hebben.
|
je speelt veldhockey veronderstel ik? :) Speel je het al lang? Wat ga je dit seizoen maken, kampioen, top5 ,... ? Al wat bereikt in het verleden?
Nope, ik speel het niet. In BE is het niet zo'n bekende sport. |
ik speel wel :)
|
Het voetbalseizoen en het nieuwe seizoen van veel andere sporten begint ook dus dat is echt niet bijzonder ofzo.
Verder is het ook nog eens reclame! Een mooi slot zal hier niet misstaan. |
Citaat:
Ja veldhockey :p...Jaartje of 10 speel ik t :)...Dit seizoen gaan we voor t kamioensschap, promoveren naar de Overgangsklasse (zelfde als Gouden Gids divisie met voetbal)... Bereikt heb ik genoeg :D |
ik zit ook op hockey...... gister voor het eerst weer getraind, nieuw team, we waren wel met z'n 6en, jaja gemotiveerdheid ten top.
naja. als er nog een meisje in de buurt van bloemdaal woont en de behoefte heeft om keeper te worden in een leuk meisjes a2 team bij HBS, welcome!! (hhehee) :D we zitten natuurlijk weeer zonder keeper |
Citaat:
Boeie. |
Ja ik heb alweer wat traininkjes achter de rug (y)
Zelfde team nog btw |
Citaat:
REIE |
Citaat:
weet alleen mijn poule niet... dus als iemand tegen de MHC Oss MB3 moet spelen? Dat ben ik hahahaha |
jeps,
alweer tijdje, alleen we hebben nog geen compleet team :rolleyes: , verder erug gezellig altijd (y) \Tot zover bijna zelfde team als vorig jaar = (y) |
k speel ook weer,2x getraind al en 2 wedstrijden,verder wel gezellig team
|
Citaat:
|
Ik speelde ook.......11 jaar gedaan, maar nu moet ik geopereerd worden en kan ik n jaar niet spelen....hockey is m'n leven! Trouwens netjes van de heren toch...gewonnen van Duitsland.....Die vogels wat een keepje...;)
Hockey-ze.....of sport-ze! Kuzzje IK |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
REIE |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:54. |