![]() |
Zwanger?
Hallo,
Vorige week had ik soortvan onveilige seks met mijn vriend. De volgende dag heb ik gelijk de MAP ingenomen nog binnen 24 uur. Ik was die dag heel misselijk en moe en las dat het de bijwerkingen waren. Nu heb ik al sinds gister heel veel buikpijn en opgezwollen schaamlippen, ben ik nu zwanger???? Maar me vriend is niet echt klaargekomen in me en ben alsnog echt bang ka iemand me helpen |
Waarschijnlijk heb je vooral last van de stress en bijwerkingen. De kans dat je nu nog zwanger bent is behoorlijk klein! Goed dat je een MAP hebt genomen, want ook van voorvocht kan je zwanger raken. Zorg volgende keer voor condooms of ga aan de pil! De MAP en alle stress er omheen zijn een behoorlijke aanslag op je lijf, en dat is helemaal nergens voor nodig wanneer jullie gewoon veilig seks hebben ;)
|
Ja dat klopt! We hadden het ook allebei niet verwacht toen het gebeurde daarom dat we het ook af gingen kappen. Toch kreeg ik er wel een stuk stress door en wacht nu op mijn menstruatie en hoop dat verder alles goed gaat zeker het lesje geleerd!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22. |