![]() |
Vertel hier je kerstanekdotes
Kom maar op. En bonusvraag: wat heb je gekregen?
|
We gingen Indisch bestellen, maar die was dicht dus toen hebben we hamburgers besteld (Y)
|
Wat voor hamburgers?
|
fucking lekkere hamburgers natuurlijk. Met ei en bacon op een italiaanse bol
|
Mijn schoonmoeder begon nu al over volgend jaar. "Dan moeten we het toch echt samen vieren."
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:evil:
|
Niets te melden.
|
Citaat:
|
Het kerstdiner bij mijn moeder bestond grotendeels uit het Lidl Delicieux assortiment, dat vond ik enigszins teleurstellend maar niet verrassend. Bij mijn schoonouders heb ik ommeunig veel gegeten maar gelukkig is dat daar de standaard. En het broertje van mijn vriend, die nu 14 is, krijgt onwijs veel borsthaar :eek: Wat een gekke ervaring is, aangezien ik hem leerde kennen als een guppie van 8 jaar. En verder heb ik de kerstrebus van Elsevier en het Econogram van het NRC opgelost (met enige hulp van familie) en aan cadeaus doen we niet.
|
Citaat:
|
Mijn moeder nodigde ons uit en ik vroeg haar of we haar konden helpen met het eten. Vervolgens vroeg ze of mijn vriend en ik het hoofdgerecht wilden maken. Ze wilde per se een week van tevoren alles kopen en toen wist ik nog niet wat ik zou gaan maken dus heb ik dat zelf gedaan. Prima gelukt allemaal. Denk dat ik haar volgend jaar bij mij uitnodig en dan vraag of zij het hoofdgerecht maakt (y).
Verder gelukkig geen vervelend gedoe of wereldvreemde opmerkingen bij de andere kant van mijn familie. |
Maar heeft er dan niemand een anekdote?
|
Ben jij niet naar familie geweest?
|
Citaat:
|
Jazeker wel!
|
Citaat:
|
Mag ik 'm ook zien?
|
Citaat:
|
Hee het econogram heb ik ook gedaan krista. Af en toe wat gegoogled maar vond het wel goed te doen.
|
Citaat:
Ik vond hem ook wel te doen maar ook echt wel leuk dit jaar! Zaten hele sterke tussen en leuke afwisseling tussen cryptische vragen en weetjes en andere dingen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn zwager (en zus) zijn vrij eenvoudig in hun opvattingen enzo. Ze vinden biologische en fairtrade dingen altijd maar een beetje onzin en klagen er dan over dat het zo gehyped is en zo duur en dat het allemaal niks uitmaakt qua smaak/kwaliteit, etc. Dit even als achtergrondinfo.
Nu zaten we op kerstochtend koffie te drinken, vraagt mijn zwager: 'Goh, wat voor koffie is dit? Hij is zo lekker!' Zijn gezichtsuitdrukking toen ik 'Fairtrade' zei, was echt onbetaalbaar :D |
Dat het fairtrade koffie is en lekkere koffie wil nog niet zeggen dat fairtrade invloed heeft op de smaak ;)
|
Daar ging het nu even niet om Kristaco.
|
Citaat:
|
De inleiding over de zwager en zus en hun 'eenvoudige opvattingen' doet vermoeden dat dat wel degelijk van belang was..
|
Citaat:
|
Bij de familie van m'n vriendinnetje trekken ze lootjes om vervolgens toetjes voor het kerstdiner voor elkaar te maken en het was fucking awesome!! *o*
|
Het ging vooral om het principe van dat ze het altijd afzeiken en dat mijn zwager het toch wel opmerkelijk lekkere koffie vond :y
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Welke appgroep?
|
Zieligeforumers.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoi Caro.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja, dat de rest van het geld in de zakken verdwijnt van marketingmanagers en andere graaiers heb ik dan weer wel een probleem mee. Uiteindelijk is de kern van het probleem dat er in Negerkindarbeidistan mensen niet onder fatsoenlijke voorwaarden kunnen werken, dus de oplossing van het probleem is die fatsoenlijke voorwaarden creëren. Dit is een taak die louter de overheid van Negerkinderarbeidistan effectief kan uitvoeren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |