![]() |
Wat zijn je plannen voor Oudejaarsavond/-nacht?
groetjes :cool:
|
Huilen in een hoekje.
|
Nog geen plannen :lisa:
Maar eigenlijk heb ik ook niet zo'n zin om heel moeilijk te doen met feestjes en dingen. Heb al zoveel jaren in de trein gezeten op oudjaarsavond/nacht en dat is echt vermoeiend. |
Naar het café in de stad waar ze goed bier/goede whisky hebben en daar een beetje chillen. Of thuis op de bank lam worden en conferences kijken.
|
Eerst chillen met vrienden en vuurwerk en champagne en dan Stekker in de tunnel.
|
Werken!
|
Merel, ik was zoooo teleurgesteld dat ik je helemaal niet gezien heb in Maastricht! :(
Of had ik mezelf dan moeten verwonden en naar de spoedeisende hulp moeten gaan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
naar de getverderrie
|
Rotterdam.
|
Uit verveling toch maar weer een account maken hier en vragen of iemand wil skypen.
|
Citaat:
|
......
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
House-warming Oud&Nieuw feestje met wat mensen van m'n studentenvereniging (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
SAMEN NAAR DE GETVERDERRIE
|
Citaat:
Ik werk op het moment in het ziekenhuis in een andere stad :o Ga gewoon mee reizen dan :bob: |
Citaat:
|
Ik heb opties/uitnodigingen, maar nog geen idee waar ik zin in heb :o
|
Citaat:
Ja uhhhhhhh zou wel willen reizen! |
Ik was gisteren extreem dronken door de stad aan het struinen met m'n broertje!
|
Citaat:
|
Ik ga misschien toch nog naar een huisfeestje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lekker degelijk, saai samen thuis. :o
|
Citaat:
|
Ik vier het in Utrecht.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn vader kwam net even een kratje sterke drank brengen voor mijn feestje :D Hij had het meeverhuisd, maar bij nader inzien wilde hij het toch niet hebben.
|
Drinken jullie goed-christelijken dat? :lisa: ;)
|
Pfff mijn vriend is niet zo'n feestbeest, ik vertel hem dat ik misschien na 12en nog naar dat feestje ga en het is meteen alweer een gevoelig punt. Elk jaar met oud en nieuw (N) Maar als hij wel meegaat naar een feestje staat hij daar ook een beetje met een lang gezicht :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: